Beantwoord

verkeerd netwerk en niet bellen in spanje

  • 11 August 2022
  • 5 reacties
  • 255 Bekeken

Ik kan niet bellen in spanje en 4g bijna niet te doen en ik schakel over naar movistar doet het perfect maar toestel schakelt over naar yoigo die het niet  doet wat moet ik nu doen

 

Want yoigo staat bovenaan in de netwerk lijst maar hoe krijg ik movistar automatisch bovenaan

 

 

icon

Beste antwoord door Llq123321989 12 August 2022, 12:58

Bekijk origineel

5 reacties

Bij iedereen in Spanje selecteer de telefoon yoigo 

 

maar zou eigenlijk movistar moeten selecteren hoe zorg ik dat ik op automatisch selectie blijf en movistar heb ?

Ik kan niet bellen in spanje en 4g bijna niet te doen en ik schakel over naar movistar doet het perfect maar toestel schakelt over naar yoigo die het niet  doet wat moet ik nu doen

 

Want yoigo staat bovenaan in de netwerk lijst maar hoe krijg ik movistar automatisch bovenaan

Reputatie 6

Hi @Llq123321989  

Normaal gesproken zou met handmatig netwerk selecteren het moeten lukken. Heb je dat gedaan?

Heb ik net gedaan is gelukt maar iemand die ik ken hier zit ook bij simpel heeft zelfde probleem volgens mij heeft iedereen hier last van maar het is gelukt met handmatig selecteren 

 

want de telefoon zou het beste netwerk moeten selecteren automatisch maar in dit geval doet hij het slechtste netwerk 😂

Reputatie 6

Bij handmatig selecteren leg je vast welk netwerk je hebt gekozen. En daar zit hem de clou. 

Zeg maar tegen de anderen dat een Snowboard het heeft gezegd. 😀

Reageer