Beantwoord

Verlengaanbod matcht niet met mail.

  • 28 February 2024
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

Badge

Ik kreeg laatst een mail dat ik kon verlengen en in de mail stond een afbeelding van €3,50 per maand voor de goedkoopste abonnementsvorm. Echter als ik de link in de mail volg, kom ik bij een pagina die €4 per maand rekent voor de goedkoopste. Die €4 is hetzelfde als wat een nieuwe klant betaald en dus geen verlengaanbod. Hoe zorg ik ervoor dat ik toch van dat verlengaanbod van €3,50 gebruik kan maken?

icon

Beste antwoord door Damien 1 March 2024, 16:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hi @rmriphagen, Welkom op de community!

Wij bieden helaas al sinds eind januari de €3,50 bundel niet meer aan. Het is in dit geval dan ook niet meer mogelijk om jouw bundel om te zetten naar deze actie. In Mijn Simpel of via de homepagina van onze website zie je altijd terug tot wanneer een actie loopt. In de mail vermelden wij expres geen einddatum bij de acties omdat het weleens voorkomt dat een actie wordt verlengd en dan zal de hele mail al niet meer kloppend zijn. Mijn Simpel en of website zijn daarom ook leidend. Je kan jouw bundel enkel omzetten met de beschikbare bundels die in Mijn Simpel staan onder het kopje 'Abonnement.

Fijne dag! 

Groetjes, Noor 
Simpel

Badge

Ik heb deze forumpost maken een beetje uitgesteld, maar ik kan me herinneren dat dit al zo was toen ik de link volgde op dezelfde dag dat ik de mail ontving (17 jan). Dus dan was die al verlopen toen de mail verstuurd was. Slordig.

Reputatie 1
Badge +8

Hi @rmriphagen 

 

Vervelend dat je verlengaanbod al verlopen was op de dag van de mail, wellicht kan ik dit nog voor je rechtzetten. Ik heb je even een privé bericht gestuurd met wat je kan doen. 

 

Een fijne dag verder! 

 

Groet, Damien
Simpel

Reageer