Beantwoord

Verlenging duurder dan huidige abonnement

  • 16 January 2020
  • 6 reacties
  • 710 Bekeken

Mijn contract liep van februari 2019 tot en met februari 2020. De eerste 6 maanden betaalde ik 1 euro per maand en daarna 15 euro per maand. Dat is in totaal € 96,- tijdens de gehele looptijd.

Nu krijg ik een deal voor een 'trouwe' klant:
5 GB, onbeperkt bellen + 500 SMS. voor € 10,- per maand bij 2 jaar en € 11,- per maand bij 1 jaar. Ik kom dan bij een één- jarig abo, zoals ik nu ook heb, uit op: € 132,- tijdens de gehele looptijd. Wel krijg ik dan de 1e maand gratis. Dan kom ik alsnog op € 121 euro. 

Ik heb nu ook 5 GB, onbeperkt bellen + 500 SMS maar dan dus veel goedkoper! 
 

Wat kunnen jullie mij nog bieden om te blijven? 

icon

Beste antwoord door Astrid 17 January 2020, 15:12

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Waarom hou je niet gewoon wat je nu hebt? Je hoeft niet te verlengen.  Je abonnement wordt na afloop van je contract maandelijks opzegbaar en komt er een aantrekkelijke aanbieding dan kun je altijd nog  besluiten om alsnog te verlengen.....

Ik betaal nu 15,- per maand dus dat is dan wel weer duurder dan 11,- per maand. Dus was benieuwd of jullie meteen een beter aanbod konden doen om mij als klant te behouden

Reputatie 6
Badge +9

De aanbieding die je nu kreeg is al voordeliger dan je huidige en is de aanbieding die op dit moment loopt....Ik denk niet dat je een beter bod krijgt....Je kunt natuurlijk eens kijken bij andere providers wat die je te bieden hebben. Maar ik persoonlijk vind dit een mooie deal.....Je kunt ook eens de klantenservice bellen natuurlijk. Ik ben alleen maar een medeklant en ben niet bevoegd om iets met je te regelen

 

Och, wat stom van me! Dacht dat ik met een medewerker van simpel aan het berichten was! Hahah!! Wat een grap. 

Reputatie 2
Badge +8

Hi  @Dunja1990,

Hier vind je een gelijk soort vraag waar ik zojuist op heb gereageerd. 
Hopelijk beantwoord het je vraag!

Fijn weekend toegewenst :)

Groet, Astrid

Reputatie 4
Badge +4

Ik snap die zogenaamde verlengingsaanbiedingen van Simpel ook niet. Ben zelf IT-er en het is echt niet moeilijk om een “aanbieding” niet te doen als deze onvoordeliger is dan het lopende abonnement. Simpele regeltjes. Daaruit kun je dus concluderen dat dit een bewuste keuze is van Simpel, om deze “aanbiedingen” te doen.

Want gelukkig hoef je een abonnement niet te “verlengen”. En dat is een verwarrende term, want je lopende abonnement wordt vanzelf met een maand verlengd. En de “verlengingsaanbieding” is technisch gezien helemaal geen verlenging, maar een nieuw contract met opzegging van je oude. Helaas trappen maar al te veel mensen er in en “verlengen” (=nieuw contract) zo onnodig, met hogere maandlasten tot gevolg. Ik heb mijn “verlenging” deze keer aangekaart bij de Consumentenbond, omdat het noch een aanbieding, nog een verlenging is, waarmee bewust consumenten op het verkeerde been worden gezet.

Reageer