Beantwoord

voicemail deblokkeren

  • 18 October 2022
  • 2 reacties
  • 167 Bekeken

Ik wil graag hulp bij het deblokkeren van mijn voicemail. Te vaak verkeerde pincode ingevoerd. Alvast bedankt.

N.B.: Ik wil mijn voicemail niet resetten, want er staat nog een voicemail in die ik moet beluisteren.

icon

Beste antwoord door pcvogt 18 October 2022, 15:32

Bekijk origineel

2 reacties

Geen reactie meer nodig. Inmiddels pincode opnieuw ingesteld. Jammer dat ik een half uur moest zoeken, lid worden van deze community tot ik de oplossing gevonden had.

Suggestie voor de website: duidelijk vermelden bij informatie over de voicemail wat je moet doen om je voicemail te deblokkeren. En niet alleen noemen dat je kunt resetten en daarmee alles kwijt bent.

Suggestie voor de instellingen: na x maal verkeerde PIN-code voicemail 15 minuten in bereikbaar en dan weer opnieuw mogen proberen je voicemail te deblokkeren. Dat is veel klantvriendelijker!

Reputatie 2
Badge +7

Hi @pcvogt

Fijn om te lezen dat het probleem inmiddels is opgelost en bedankt voor het doorgeven van jouw feedback! 

Mocht je in de toekomst sneller geholpen willen worden dan kan je uiteraard ook contact met ons opnemen via de mogelijke opties. 
Het is echter wel zo dat er bij het wijzigen van zulke instellingen best wel wat bij komt kijken. Bij het introduceren van zulke functies zal dat ook kunnen betekenen dat wij de kosten hiervan zullen moeten verwerken in onze abonnementskosten echter willen wij graag onze abonnementen zo goedkoop mogelijk houden voor onze klanten. Wellicht dat het in de toekomst wel mogelijk zal zijn maar dat durf ik je niet toe te zeggen. 

Tot slot wil ik je van harte welkom heten op de community van Simpel! 

Groetjes, Noor 
Simpel

Reageer