Beantwoord

Voicemail uit maar niet uit?

  • 15 November 2019
  • 3 reacties
  • 749 Bekeken

Badge

Ik zit nu een paar maanden bij Simpel en heb sinds dag 1 mijn voicemail uitstaan. (Uitgezet via de Mijn Simpel pagina) Nu werd ik gebeld door een medewerker die zei dat ze gister ook al gebeld had, en de voicemail had ingesproken. Naast dat dat niet zou moeten kunnen, was er op mijn telefoon (Nokia 7.1) ook geen notificatie van een gemiste oproep. 

Dus, hoe kan dit en hoe los ik dit op?
Wie weet hoeveel oproepen ik hierdoor al heb gemist...

icon

Beste antwoord door Joachiem 18 November 2019, 13:07

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Hi, leuk dat je een vraag stelt op de Community! 

Heb je gekeken op je Mijn Simpel pagina hoe je voicemail nu ingesteld staat? Een notificatie van een gemiste oproep hoor je wel te krijgen als dat ingesteld is op je telefoon. 

Mocht je toch nog issues ervaren dan kun je het beste contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice via www.simpel.nl/contact. Zij kunnen je door middel van een stappenplan van dienst zijn.

Groetjes Joachiem 


 

Badge

Uiteraard was dat het 1e wat ik dubbel checkte toen ik hoorde dat iemand voicemail te horen kreeg, maar die stond nog precies zoals ik hem op de 1e dag van mijn abonnement had ingesteld:
Uit

Vreemde is ook dat ik van sommige gemiste oproepen wel een notificatie krijg. (Ik weet natuurlijk niet hoe vaak ik hem niet krijg, terwijl dat wel zou moeten.)

Reputatie 3
Badge +7

Uiteraard was dat het 1e wat ik dubbel checkte toen ik hoorde dat iemand voicemail te horen kreeg, maar die stond nog precies zoals ik hem op de 1e dag van mijn abonnement had ingesteld:
Uit

Vreemde is ook dat ik van sommige gemiste oproepen wel een notificatie krijg. (Ik weet natuurlijk niet hoe vaak ik hem niet krijg, terwijl dat wel zou moeten.)

 

Dat is inderdaad vreemd! Je kan nog testen of dit aan het toestel ligt door de simkaart in een andere telefoon te plaatsen en daar naar te bellen. Gaat de oproep dan ook naar voicemail? Dan is het verstandig met onze klantenservice contact op te nemen, zodat we verder onderzoek kunnen doen.


Groet, Sanne

Reageer