Beantwoord

Voicemail werkt niet

  • 22 March 2019
  • 9 reacties
  • 4834 Bekeken

Beste mensen,

Mijn voicemail krijg ik vanaf dag 1 niet aan de praat, ik heb het Simpel abbonement geactiveerd vorig jaar op een Samsung S8. Ik heb de telefoon aan en uit gehad, en van alles geprobeerd. Maar zodra ik de simpel voicemail wil bellen gaat het mis. Ik mag door het menu maar midden in de instellingen word de verbinding verbroken. Meestal nadat ik mijn voicemail bericht heb ingesproken.


Het contact met simpel erover was apart, ik vroeg of ze dan in ieder geval de voicemail konden uitschakelen om maar niet voor paal te staan met een half bericht. Dat deden ze, ik zei en hoe zit het nu met mijn voicemail. Daar bleef het verder stil toen.

Ik dacht laat ook maar, maar nu ik naar werk zoek en gebeld word soms door onbekende nummers is dit heel vervelend. Ik bel nu naar de voicemail in de hoop dat het het nu wel doet. En nee, hij verbreekt de verbinding gelijk.

Ik moet toch gewoon een voicemail kunnen instellen?
icon

Beste antwoord door Roberto 22 March 2019, 20:07

Bekijk origineel

9 reacties

Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem met mijn nieuwe telefoon die nu draait onder Android Pie (9)

Mij lukt het ook niet om verbinding te krijgen met mijn voicemail.

Met iemand anders telefoon gebeld naar mijn eigen toestel en toen kreeg ik ook geen voicemail te horen.

Zonet hetzel geprobeerd met mijn oude telefoon die draait onder Android Nougat (7) en dan lukt het mij wel gewoon om in het menu te komen en mijn berichten te beluisteren.

Ik heb zojuist de voicemail via het instellingenmenu in mijn Simpel account uitgezet en weer aangezet.
Daarna voicemail gebeld via 06xxxxxxxx.
Alles werkt nu prima op mijn nieuwe telefoon draaiende onder Android Pie.

Badge
Dit heeft mij niet geholpen. Wat nu, ik zal de klantenservice moeten bellen.
Ik heb hetzelfde probleem en bovenstaande werkte ook niet voor mij
Reputatie 3
Badge +7
Hoi @Patricia ! Als bovenstaande stappen niet werken, kan je inderdaad even contact opnemen met de klantenservice.

Bij mij werkt het ook niet. Abbonnement voor telefoon overgezet naar Simpel met nummerbehoud. Alles werkt behalve voicemail. Ik krijg dus ook een melding dat ik 3 maal 1 moet invoeren en dan mijn telefoonnummer zonder de eerste 0. Voicemail aan een uit gezet, maar dat werkt ook niet.

 

Vandaag meerdere malen gebeld met klantenservice. De eerste tweee gesprekken werden zomaar beeindigd na elk gesprek van ongeveer een half uur. Ik krijg het idee dat dit probleem niet opgelost kan worden door de klantenservice. Daarom wordt maar opgehangen. 

 

Kan ik als dit probleem niet opgelost kan worden mijn overeenkomst opzeggen? Ik ging er redelijkerwijs van uit dat ik gewoon gebruik kon maken van mijn voicemail. 

Het is opgelost inmiddels! 

 

Hoe het komt is niet duidelijk. Ik kan nu wel in mijn voicemail komen.

Reputatie 2
Badge +8

@aygundoruk  dat is goed om te lezen, bedankt voor het doorgeven hier en nog veel plezier met je Simpel abonnement! 

Groetjes Joachiem

Reputatie 3
Badge +8

Beste beantwoorders! 

 

Simpel heeft in de tussentijd hard gesleuteld aan het netwerk. Ook voor het inschakelen en instellen van de voicemail zijn er wat dingen veranderd. Mocht je problemen ervaren met de voicemail, neem dan eens een kijkje op deze website. Indien dit geen oplossing biedt, kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice! 

 

Groet, Beau

Simpel

Reageer