Skip to main content
Beantwoord

Vowifi (bellen via WiFi)

  • 7 January 2025
  • 5 reacties
  • 93 Bekeken

Jens

Waarom werkt bellen via WiFi niet met een Simpel abonnement? Andere huisgenoten die bij Odido zijn aangesloten kunnen wel bellen via WiFi (VoWifi) maar de huisgenoten met een Simpel abonnement niet. 
 

Kan iemand hierbij helpen?

Beste antwoord door Chantal L.S.

Goedemiddag ​@Jens!

Bij Simpel wordt er momenteel hard aan gewerkt om VoWifi uit te rollen voor alle klanten. Het is nu nog niet mogelijk om het te gebruiken en het was de bedoeling om dit in oktober 2024 al aan te bieden, alleen het is uitgesteld naar 2025. 
Ik kan nog geen specifieke datum aangeven, wel kan ik aanraden om je e-mail in de gaten te houden, want wij zullen alle klanten dan per e-mail hierover informeren.

Fijne middag verder gewenst!

Groet, Chantal
Simpel

Bekijk origineel

Forum|alt.badge.img+6

Goedemiddag ​@Jens!

Bij Simpel wordt er momenteel hard aan gewerkt om VoWifi uit te rollen voor alle klanten. Het is nu nog niet mogelijk om het te gebruiken en het was de bedoeling om dit in oktober 2024 al aan te bieden, alleen het is uitgesteld naar 2025. 
Ik kan nog geen specifieke datum aangeven, wel kan ik aanraden om je e-mail in de gaten te houden, want wij zullen alle klanten dan per e-mail hierover informeren.

Fijne middag verder gewenst!

Groet, Chantal
Simpel


Jens
  • Lezer
  • 13 januari 2025
Chantal L.S. schreef:

Goedemiddag ​@Jens!

Bij Simpel wordt er momenteel hard aan gewerkt om VoWifi uit te rollen voor alle klanten. Het is nu nog niet mogelijk om het te gebruiken en het was de bedoeling om dit in oktober 2024 al aan te bieden, alleen het is uitgesteld naar 2025. 
Ik kan nog geen specifieke datum aangeven, wel kan ik aanraden om je e-mail in de gaten te houden, want wij zullen alle klanten dan per e-mail hierover informeren.

Fijne middag verder gewenst!

Groet, Chantal
Simpel

Hallo Chantal,

Inmiddels kan ik er wel gebruik van maken maar andere huisgenoten nog niet. Is hier al een update over? 


Forum|alt.badge.img+6

Hallo ​@Jens,

Er is nog verder geen informatie hierover bekend, het is even afwachten op de berichtgeving hierover. 

Groet, Chantal
Simpel


  • Superster
  • 16 januari 2025

Hi ​@Chantal L.S. 

Volgens mij klopt er iets niet in de communicatie.

Ik geloof je wel alleen dit is niet kloppend in dat geval.

https://www.simpel.nl/klantenservice/vowifi-lees-hier-alles-wat-je-erover-moet-weten-simpel

Ik geloof dat een update nodig is, een correctie.


Forum|alt.badge.img+6

Hi ​@Snowboard,

Dankjewel voor het doorgeven! Ik heb dit gelijk doorgezet met het verzoek om dit aan te passen. 


Groet, Chantal
Simpel

 


Reageer