ik word de laatste tijd nogal eens gebeld door vreemde nummer ook uit het buitenland. Ik blokkeer ze dan en verwijder ze. Nu zei een collega, dat ik dan de nummers door moest geven aan de provider.
Kan dat en kunnen jullie er dan wat mee? groet Leniek
Beste antwoord door Snowboard
Leniek schreef:
ik word de laatste tijd nogal eens gebeld door vreemde nummer ook uit het buitenland. Ik blokkeer ze dan en verwijder ze. Nu zei een collega, dat ik dan de nummers door moest geven aan de provider.
Vervelend dat je wordt lastiggevallen door verschillende telefoonnummers! Als provider zijnde kunnen wij hier jammer genoeg niet veel aan doen. Het enige dat ik je kan meegeven, is om de telefoonnummers te blijven blokkeren. Zodoende kunnen zij jou niet nog een keer bellen. Vaak is het zo dat de oproepen een tijdje aanhouden en vanzelf overwaaien. Ik duim dan ook voor je dat dit snel is!
Intern hebben wij de mogelijkheid om het bellen naar het buitenland te blokkeren (dit kan via de klantenservice). Echter betreft dit het bellen wanneer jij naar het buitenland wilt bellen. Gebeld worden door buitenlandse nummers is dan nog altijd mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.