Vanwege een wanprestatie wens ik een schadeclaim in te diene over de gehele actieve periode van het abonnement van mijn vrouw.Al vanaf de ingang van abonnement op 20 november 2023 was zij mobiel niet bereikbaar voor 088 belletjes vanuit het ziekenhuis en ook via de vaste telefoon was zij helaas niet bereikbaar op haar mobiei. Komt nog bij dat ook diverse telefoontjes vanaf een mobiel op het netwerk van KPN niet "doorkwamen". Pas op woensdag 7 augustus jl. bleek dat alles weer normaal was. Na heel veel belletjes met Simpel en toezeggingen dat het (netwerk probleem?) opgelost zou worden duurde het al met al nog wel 4 weken voordat het bereik weer volledig was. Komt bij dat meerdere terugbel toezeggingen over de voortgang van een oplossing door medewerkers klantenservice niet gestand werden gedaan. Al met al voor mij meer dan voldoende reden een schadeclaim in te dienen. Alleen hoe doe ik dat en is Simpel daar hoe dan ook wel toe bereid?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.