Skip to main content

Vanwege een wanprestatie wens ik een schadeclaim in te diene over de gehele actieve periode van het abonnement van mijn vrouw.Al vanaf de ingang van abonnement op 20 november 2023 was zij mobiel niet bereikbaar voor 088 belletjes vanuit het ziekenhuis en ook via de vaste telefoon was zij helaas niet bereikbaar op haar mobiei. Komt nog bij dat ook diverse telefoontjes vanaf een mobiel op het netwerk van KPN niet "doorkwamen". Pas op woensdag 7 augustus jl. bleek dat alles weer normaal was. Na heel veel belletjes met Simpel en toezeggingen dat het (netwerk probleem?) opgelost zou worden duurde het al met al nog wel 4 weken voordat het bereik weer volledig was. Komt bij dat meerdere terugbel toezeggingen over de voortgang van een oplossing door medewerkers klantenservice niet gestand werden gedaan. Al met al voor mij meer dan voldoende reden een schadeclaim in te dienen. Alleen hoe doe ik dat en is Simpel daar hoe dan ook wel toe bereid?

Goedemiddag @Frits van Dijken,

 

Ik kan me voorstellen dat je niet weken lang wil wachten op een oplossing voor jouw probleem.
Ik zoek graag met je naar een gepaste oplossing. Hiervoor moet ik wel het desbetreffende abonnement erbij pakken.
In verband met privacy kan dit helaas niet op dit openbare forum. Zou je mij daarom een privé-bericht kunnen sturen?

Groet, Jahduar

Simpel


Klantnummer: c...
Al enige weken ben ik bezig met jullie klantenservice om ook via mijn vaste telefoon verbinding contact te krijgen met mijn mobiel.Maar steeds krijg ik de melding "het door u gekozen nummer is tijdelijk niet bereikbaar, probeet u het later nog een keer". Na netwerk herstel en uitwisseling van de sim-kaartjes blijft het probleem aanwezig, maar nu op het mobiel van mijn man. Het sim-kaartje van mijn man werkt naar behoren, alleen die van mij dus niet!!
De instellingen van onze beide iPhones 15 pro zijn exact dezelfde, dus daaraan kan het niet liggen.
Omdat er tot op heden door u nog geen oplossing is geboden voor dit probleem stel ik u nu een uiterste datum voor een afdoende oplossing. Nog deze week moet het probleem van de niet goed functionerende sim-kaart zijn opgelost, zoniet dan beëindiging mijn Simpel abonnement en stap ik over naar een andere provider. 
Deze mail is via het account van mijn vrouw op 23 juli aan klantenservice van Simpel gestuurd en op 16 augustus nog een keer met nog een uitgebreide en gedetailleerde mail eveneens aan de klantenservice gericht. 
Bovendien vele malen gebeld maar pas na ruim 4 weken was het probleem van het niet bereikbaar zijn van/voor diverse nummers plotseling opgelost.

 

 


Goedemiddag @Frits van Dijken,

 

Ik heb je zojuist telefonisch gesproken en het probleem dat je met het abonnement ervaarde, bleek een routeringsprobleem te zijn, dat gelukkig ondertussen verholpen is.
Ik ben blij dat we samen tot een gepaste oplossing zijn gekomen. 

Bij deze wil ik je nogmaals onze excuses en aanbieden en wil ik je bedanken voor je keuze om toch bij Simpel te blijven.

 

Groet, Jahduar

Simpel

 


Reageer