Beantwoord

wat is mijn sms adres?

  • 21 January 2021
  • 3 reacties
  • 390 Bekeken

Badge

Ik moet de volgende informatie aanleveren, nadat het volgende van mij word gevraagd. Lees het bericht hierna: 

 

Configureer het sms-adr

We gebruiken uw sms-adres (Short Message Service) om u waarschuwingen als tekstberichten op uw mobiele telefoon te sturen. Uw sms-adres is het e-mailadres dat is gekoppeld aan uw mobiele telefoon en wordt bepaald aan de hand van uw mobiele telefoonnummer en mobiele serviceprovider. Als uw mobiele telefoonnummer bijvoorbeeld 555-123-4567 is en uw mobiele serviceprovider AT&T is, is uw sms-adres [email protected]

 

Ik heb nog nooit gehoord van het sms adres. Waar vind ik deze? :es

icon

Beste antwoord door Anonymous 25 January 2021, 16:23

Bekijk origineel

3 reacties

Hi @rardu

Van harte welkom op onze Community! 

Dit lijkt op een stukje handleiding van een 3e partij, hier kunnen wij helaas niets over zeggen. 
Het nummer 555-123-4567 (dus wat voor de @ staat) dat is de sms centrale, maar alles achter de @ staat, heeft Simpel helaas geen informatie over en kunnen wij ook niet achterhalen. 

Ik hoop dat je het sms adres op een andere manier kan terugvinden!

Groet,

Lisa

Badge

Bedankt voor de reactie, maar voor alle duidelijkheid ik ben dus wel klant van Simpel (jullie)! En een derde partij wilt inderdaad mijn sms adres hebben, ... Dus om dan even echte duidelijkheid te scheppen. Mijn sms adres volgens die gebruiksaanwijzing zou dan zou dan moeten zijn … ?!? 

waar de 555-123-4567 komt natuurlijk mijn telefoonnummer van SIMPEL, maar dan is het mij een raadsel , wat mijn sms adres verder achter de @ zou moeten zijn?  Daar hoort natuurlijk iets van een domeinnaam (van simpel waarschijnlijk) achter. Want ik ben een klant bij SIMPEL vandaar dat ik de vraag hier in de community stel, snapt ge? En dat zou dan mijn sms adres wezen, maar rara wat komt er achter de @ , dat is mijn vraag

Reputatie 6

Afgezien van een email-adres voor een voor jou bekend bedrijf voor bijvoorbeeld digitale facturering, telefoonnummer voor verificatie en als redmiddel van een account hebben 3e partijen niet direct je persoonlijke gegevens nodig. Ik zou daar dus terughoudend mee zijn. 

Reageer