Beantwoord

Wel kunnen bellen maar niet gebeld kunnen worden

  • 17 mei 2019
  • 1 reactie
  • 1481 Bekeken

Het betreft de telefoon van mijn moeder. Ze kan gewoon bellen maar sinds een paar dagen niet gebeld worden. Wanneer ik haar bel krijg ik de volgende melding: "De mailbox die u probeert te bereiken, is bij ons niet bekend. De verbinding wordt verbroken."

Ik dacht eerst dat het aan de telefoon lag maar dat is niet het geval. Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Alexandra 20 mei 2019, 11:35

Hi Betttie!

Van harte welkom op onze Community, wat gezellig dat je er bent. Wel heel vervelend voor jou en je moeder dat zij niet meer gebeld kan worden!

We hebben een aantal tips voor je die zouden kunnen helpen:
-Bel eenmalig naar ##002# om eventuele onbewuste doorschakelingen op te heffen
-maakt je moeder gebruik van een iPhone? Dan kan het zijn dat de 'niet storen' functie aanstaat. Als dat het geval is, dan zie je een maantje in het beeldscherm. Je kunt dit via de instelingen aanpassen
-zet het toestel eenmalig geheel uit en weer aan, om het te resetten

Als dit niet lukt kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice zodat we jou en je moeder direct verder kunnen helpen. Zorg er dan wel voor dat je het toestel bij de hand hebt, zodat we wat instellingen kunnen controleren.


Succes!

Groetjes, Alexandra
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hi Betttie!

Van harte welkom op onze Community, wat gezellig dat je er bent. Wel heel vervelend voor jou en je moeder dat zij niet meer gebeld kan worden!

We hebben een aantal tips voor je die zouden kunnen helpen:
-Bel eenmalig naar ##002# om eventuele onbewuste doorschakelingen op te heffen
-maakt je moeder gebruik van een iPhone? Dan kan het zijn dat de 'niet storen' functie aanstaat. Als dat het geval is, dan zie je een maantje in het beeldscherm. Je kunt dit via de instelingen aanpassen
-zet het toestel eenmalig geheel uit en weer aan, om het te resetten

Als dit niet lukt kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice zodat we jou en je moeder direct verder kunnen helpen. Zorg er dan wel voor dat je het toestel bij de hand hebt, zodat we wat instellingen kunnen controleren.


Succes!

Groetjes, Alexandra

Reageer