Beantwoord
Word dagelijks gebeld door chinees sprekende dame 5-6 keer +316xxxxxxxx onder andere
Word dagelijks gebeld door chinees sprekende dame 5-6 keer +316xxxxxxxx onder andere
Beste antwoord door Sanne
Hi Wiliam!
Ik kan mij voorstellen dat zulke telefoontjes behoorlijke overlast veroorzaken. Als het gaat om één persoon die jou tot last is, dan kunnen wij een overlastmelding in behandeling nemen. Overlast van bedrijven en vanuit het buitenland kunnen wij helaas niks tegen doen.
Vertrouw je het nummer niet? Neem dan in ieder geval niet op en bel ook niet terug. Het nummer kan je via de instellingen van het toestel blokkeren.
Groet, Sanne
Bekijk origineelIk kan mij voorstellen dat zulke telefoontjes behoorlijke overlast veroorzaken. Als het gaat om één persoon die jou tot last is, dan kunnen wij een overlastmelding in behandeling nemen. Overlast van bedrijven en vanuit het buitenland kunnen wij helaas niks tegen doen.
Vertrouw je het nummer niet? Neem dan in ieder geval niet op en bel ook niet terug. Het nummer kan je via de instellingen van het toestel blokkeren.
Groet, Sanne
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.