Skip to main content

Al maanden proberen wij via de klantenservice een oplossing te krijgen voor het probleem dat mijn dochter niet gebeld kan worden, dat zij zelf niet kan bellen of maar heel kort en dat dan de verbinding weer wordt verbroken. Internetten ook een drama, geen of zeer zwak bereik. Sim kaart al vervangen, al een aantal keren met een klantenservicemedewerker allerlei stappen doorlopen, plafondlimiet verhoogd, wat klinkklare onzin is want ze heeft onbeperkt bellen, telefoon IPhone13 alles nagekeken, sim kaart weer opnieuw activeren, maar niks werkt. Of heel kortstondig en even later dezelfde problemen weer.

Al weken wordt beloofd dat we teruggebeld worden door een andere afdeling die ons beter zou kunnen helpen, maar dat gebeurt niet. De laatste keer aangegeven dat mijn dochter niet gebeld kan worden en dat ze mij dan moeten bellen, maar dat gebeurt ook niet.

Wij betalen al maanden voor een zeer slecht of helemaal geen bereik en een ZEER SLECHTE service. Het maakt niet uit op welke locatie mijn dochter zich bevindt. Overal waar ze is, heeft ze verbindingsproblemen. Mijn dochter moet nu alles via de wifi doen en telkens gebruik maken van iemand ander zijn of haar telefoon.

Aangezien Simpel niet helpt en reageert, heb ik de automatische incasso terug laten boeken en weigeren wij nog langer voor het abonnement te betalen.

Mijn dochter gaat straks op vakantie en dan moet ze kunnen bellen of gebeld kunnen worden. Wij zijn nu genoodzaakt een nieuw abonnement met een nieuw telefoonnummer aan te schaffen zodat ze bereikbaar is.

WAT IS ER MET JULLIE AAAN DE HAND!!!!! Jarenlang heb ik een abonnement voor mijn kinderen. Nu enkel nog voor mijn dochter. Dit heb ik nog nooit meegemaakt!!! Ik wil een officiële klacht indienen en eventueel verdere stappen nemen. Ik ben het zat.

Goedemiddag @SenW,

 

Begrijpelijk dat je wil dat je dochter bereikbaar is, vooral als ze op vakantie gaat.
Je geeft aan hier al maanden mee bezig te zijn. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. 
Ik zoek graag met je naar een gepaste oplossing. 


Zou je mij een privébericht kunnen sturen, zodat ik het abonnement erbij kan pakken?

 

Groet, Jahduar

Simpel


Hoi, voor mij hetzelfde probleem: al jaren lid bij Simpel, maar na aankoop iPhone 13 valt de belverbinding steeds weg, internet hapert. 3G / 4G /5G > vaak maar 1 streepje.

ik heb online gelezen dat dit vaker voorkomt bij IPhone 13, maar dit niet ligt aan het toestel.

ik heb ook andere simkaart getest (KPN) en geen problemen.

Graag assistentie.

 


Hi ​@Marckie en excuses voor de verlate reactie!

Ervaar je nog steeds problemen? En had je de simkaart van Simpel ook in een ander toestel getest en werkte het toen ook niet?

Zo ja: kan je mij een privé bericht sturen met het 06-nummer en je klantgegevens? Dan ga ik met je meekijken. 

 

Groet, Chantal
Simpel


Reageer