Skip to main content
Vraag

Internet niet leverbaar

• August 25, 2026
  • 3 reacties
  • 25 Bekeken

Ik hoop dat iemand hier meer duidelijkheid kan bieden over het bestelproces voor internet.

Ik krijg de melding dat het afsluiten van een internetabonnement op mijn adres niet mogelijk is. Dat is vreemd, want ik heb momenteel internet via Odido, met kabels in de straat of buurt die door Odido zijn aangelegd.

Telefonisch hoorde ik eerst dat er een storing was en dat ik moest wachten, wat prima was. Inmiddels is het twee weken later; ik heb opnieuw gebeld en krijg nog steeds geen helder antwoord. Er zou een update worden teruggebeld, maar dat is niet gebeurd.

Hoe kan het dat anderen in dezelfde situatie, die nu ook Odido hebben (eveneens door Odido aangelegd), wel kunnen afsluiten?

3 reacties

Jason
Community Manager
Forum|alt.badge.img
  • Community Manager
  • August 26, 2026

Hoi ​@Plisson, goed dat je aan de bel trekt! Stuur me een PB met jouw postcode + huisnummer, dan check ik welke technologie beschikbaar is op jouw adres. Huizen die enkel op het WBA-glasvezelnetwerk van KPN verbonden zijn/ondersteund worden, hebben jammer genoeg (nog) geen mogelijkheid om op Simpel Internet aangesloten te worden.

Ik wacht geduldig op jouw PB! 

• August 26, 2026

Hoi ​@Plisson, goed dat je aan de bel trekt! Stuur me een PB met jouw postcode + huisnummer, dan check ik welke technologie beschikbaar is op jouw adres. Huizen die enkel op het WBA-glasvezelnetwerk van KPN verbonden zijn/ondersteund worden, hebben jammer genoeg (nog) geen mogelijkheid om op Simpel Internet aangesloten te worden.

Ik wacht geduldig op jouw PB! 

Hi ​@Jason , i have the same issue, but i do have kpn and odido available in home meter with fiber connection. Can i dm you as well about connection viability?

Jason
Community Manager
Forum|alt.badge.img
  • Community Manager
  • August 26, 2026

Of course ​you can! I'll respond within an hour or so. Thanks in advance for your PMs! ​@srpbit and ​@Plisson