Skip to main content
Beantwoord

Simpel Internet niet beschikbaar?

• August 12, 2026
  • 4 reacties
  • 57 Bekeken

Ik vraag me af waarom Simpel glasvezel niet beschikbaar is op mijn adres. Ik woon namelijk in een nieuwbouwwijk, waar alles over KPN en Odido netwerk beschikbaar is.

Beste antwoord door Lotte van Simpel

Hoi ​@Sylar en ​@R0on, het kan inderdaad voorkomen dat ons vaste internet nog niet beschikbaar is op je adres. Om te checken of er binnenkort een beschikbaarheid op je adres is kan je bellen met mijn collega's op het nummer 088-1005757. Wij helpen je daar graag! 

4 reacties

• August 13, 2026

Ik heb dezelfde ervaring, nieuwbouw wijk odido & kpn beschikbaar, maar simpel is niet beschikbaar?

• Superster
  • August 14, 2026

Misschien hebben KPN en Odido een overeenkomst gesloten met de glasvezel leverancier, aanleg firma? En Simpel niet? 

Lotte van Simpel
Moderator
  • Simpel medewerker
  • Antwoord
  • August 14, 2026

Hoi ​@Sylar en ​@R0on, het kan inderdaad voorkomen dat ons vaste internet nog niet beschikbaar is op je adres. Om te checken of er binnenkort een beschikbaarheid op je adres is kan je bellen met mijn collega's op het nummer 088-1005757. Wij helpen je daar graag! 

• Auteur
  • August 14, 2026

Voor andere lezers: ik heb gebeld, er is nog steeds een storing. Hopelijk kan het vandaag of morgen weer.