Hi Simpel,
Ik heb moeten wachten tot de einddatum zodat ik mijn tweejarige abonnement kon opzeggen terwijl ik al een half jaar in het buitenland woon. Nu kan ik eindelijk mijn abonnement opzeggen, maar ik zie dat dit niet via de website kan, maar dat ik met de klantenservice moet bellen. Aangezien ik dus al in het buitenland woon is het voor mij erg duur om naar een Nederlands nummer te moeten bellen. Is er een andere manier om mijn abonnement te kunnen stopzetten, bijvoorbeeld via e-mail?
Alvast dank.
Groet,
Chryssanti
Hoi
Welkom op onze Community!
Wanneer je verhuist naar het buitenland kan het abonnement vroegtijdig worden opgezegd, zie ook deze topic voor meer info hierover. In jouw geval had je dus niet hoeven wachten tot de einddatum van je contract. Je kan je verzoek tot het stopzetten van je abonnement ook via ons contactformulier naar ons opsturen. Voor nu in ieder geval een fijne tijd en een goede gezondheid gewenst!
Groetjes,
Houssam
Hoi
Dankjewel voor je reactie. Ik had inmiddels ook via Facebook chat contact opgenomen en op die manier via je collega van Simpel mijn abonnement kunnen stopzetten. Nu heeft zij mijn abonnement stopgezet per 28 mei 2020 (de precieze einddatum van mijn tweejarig abonnement), maar ik begrijp van jou dat ik dit eigenlijk al eerder had kunnen doen i.v.m. mijn verhuizing naar het buitenland.
Is er een mogelijkheid dat ik dit met terugwerkende kracht nog kan regelen? Ik heb mijn Simpel abonnement namelijk ook nooit meer gebruikt sinds ik in het buitenland woon.
Groetjes,
Chryssanti
Hoi Chryssanti,
Fijn dat het inmiddels al is geregeld! Het is niet met terugwerkende kracht te regelen, het contract kan voortijdig worden ontbonden/opgezegd wanneer het dus om emigratie gaat. Het gebruiken van een abonnement ligt bij de klant en dus een beetje mosterd na de maaltijd verhaal jammer genoeg…
Maar
Groetjes,
Houssam
Ik heb je nog even een DM teruggestuurd
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.