Beantwoord

Bellen in de USA lukt niet


Tijdens mijn bezoek in de USA heb ik mijn telefoon op Automatische netwerkselectie gezet. De provider die gekozen werd was AT&T.
Ik kon echter niet bellen of gebeld worden.
Alles netwerkaanbieders geprobeerd met Handmatige Netwerkselectie maar zonder succes.

Wat is er/doe ik fout ?
icon

Beste antwoord door Robert 17 april 2019, 09:12

Hi Rene,

Hier kunnen verschillende oorzaken voor zijn. Om die reden willen we altijd een aantal tests doorlopen.
Zo kun je bijvoorbeeld controleren op Mijn Simpel of gebruik in het buitenland aan staat bij je abonnement.
Heb je bij de instellingen in je telefoon onze toestelhulp pagina gebruikt?
Ook kan je de simkaart testen in een ander toestel. Het beste kan je hierover even contact opnemen met onze klantenservice.
Dan kunnen we alle stappen en opties even rustig met je doornemen.

Groeten, Robert

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +8
Hi Rene,

Hier kunnen verschillende oorzaken voor zijn. Om die reden willen we altijd een aantal tests doorlopen.
Zo kun je bijvoorbeeld controleren op Mijn Simpel of gebruik in het buitenland aan staat bij je abonnement.
Heb je bij de instellingen in je telefoon onze toestelhulp pagina gebruikt?
Ook kan je de simkaart testen in een ander toestel. Het beste kan je hierover even contact opnemen met onze klantenservice.
Dan kunnen we alle stappen en opties even rustig met je doornemen.

Groeten, Robert
Buitenland staat aan
Toestelhulp gebruikt en aldus geinstalleerd.
Simkaart niet getest want ik ben alweer terug uit de USA.

Overigens, over 2 weken ben ik in Kenia and Tanzania, het mag niet zo zijn dat ik daar dezelfde problemen heb!

Reageer