Beantwoord

Bellen in Frans-Guyana lukt niet melding is your subscription does not allow to connect your call

  • 27 December 2019
  • 3 reacties
  • 245 Bekeken

Ik ben in Frans-Guyana en bellen/sms'en lukt helaas niet, terwijl dit gewoon uit mijn bundel zou moeten kunnen volgens de sms die ik kreeg van simpel. Internetten uit mijn bundel lukt wel. Ik krijg te horen dat mijn abonnement het niet toestaat (your subscription does not allow to connect your call). Mij SIM-kaart instellen op mijn simpel staan volgens mij goed. Hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Joachiem 27 December 2019, 12:24

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Hi Ruben,

Wat irritant zeg! Heb je je simkaart al in een ander toestel gestopt en gekeken wat hij daar doet? Neem even contact op met onze klantenservice via simpel.nl/contact. Op die plek zijn wij in het bezit van een speciaal stappenplan om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. 

Groetjes Joachiem

Bedankt voor je reactie. Ik vertrek morgen alweer naar Suriname en ik heb geen ander toestel geprobeerd, die heb ik niet bij me. Zelf heb ik een Oneplus 6, heel gek dat het niet lukt.

Reputatie 2
Badge +8

Dat is wel echt vervelend ja. Je kan op deze pagina verschillende tips vinden om je toestel goed in te stellen voor gebruik in het buitenland.

Mocht het toch echt niet lukken, neem dan inderdaad even contact op zoals mijn collega Joachiem aangaf, want dan kunnen we een stappenplan met je doorlopen.

Fijne jaarwisseling alvast en veel plezier in Suriname!

Groetjes, Alexandra

Reageer