Beantwoord
Bellen in het buitenland
Ik ben momenteel in Namibië en kan hier niet bellen. Hebben jullie een idee hoe ik dit kan oplossen?
Beste antwoord door Astrid
Hi Andrea,
We hebben een speciale buitenland pagina op onze website aangemaakt voor alle tips en tricks die je moet weten als je op reis gaat. Heb je hier al naar gekeken? Belangrijk is dat je je APN instellingen aanpast naar internet.access.nl. Op onze toestelhulp pagina lees je stap voor stap hoe je de APN instellingen kan instellen. In Namibië kan je kiezen tussen 2 netwerken; MTC & Telecom Namibia Limited. Mocht je er niet uitkomen, kan je altijd met onze klantenservice WhatsAppen voor de snelste hulp.
Laat je weten of het gelukt is? Ik wens je nog een fijn verblijf in Namibië!
Groet, Astrid
Bekijk origineelWe hebben een speciale buitenland pagina op onze website aangemaakt voor alle tips en tricks die je moet weten als je op reis gaat. Heb je hier al naar gekeken? Belangrijk is dat je je APN instellingen aanpast naar internet.access.nl. Op onze toestelhulp pagina lees je stap voor stap hoe je de APN instellingen kan instellen. In Namibië kan je kiezen tussen 2 netwerken; MTC & Telecom Namibia Limited. Mocht je er niet uitkomen, kan je altijd met onze klantenservice WhatsAppen voor de snelste hulp.
Laat je weten of het gelukt is? Ik wens je nog een fijn verblijf in Namibië!
Groet, Astrid
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.