Beantwoord

Bellen naar België

  • 13 July 2023
  • 9 reacties
  • 335 Bekeken

Badge

Wat kost bellen naar België? Van 06 naar (023 ofzo weet even t netnr niet meer; ik denk vaste lijn). Ik moet nl elke dag een uur bellen ofzo. Wat gaat dat mij kosten? Bedankt, Rachel

icon

Beste antwoord door JasperDL 20 July 2023, 14:44

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 2
Badge +4

Beste @Chellie2

Excuses voor dit late antwoord.

De gesprekken vanuit NL naar Belgische nummers, kosten €0,23 per minuut. 

Voor een overzicht van de tarieven kan je hier terecht.

Een mooie dag gewenst!

Met vriendelijke groet,

Jasper

Simpel

Badge

Dankuwel Jasper (sorrie lig tegen een burnout aan dus heb moeite met informatie verwerken). Ik moet (veel uren) bellen naar 032 nr. Is België toch? Dit is dan: 0,23*60= 13,80 voor een uur? Keer aardig wat uren!! Ik begrijp de community niet helemaal:

1. Van Nederland naar België IK BEN IN NEDERLAND, valt dus buiten je bundel. Het is geen 06 en geen whatsapp

2. Heb ik hiervoor mb s nodig?? Wat als ze op zijn?

3. Ik las ook iets van je bundel zo samenstellen dat t minder kosten worden.

4. Als ik t nr NU bel hangt "de provider" denk ik het nummer erop. Met een soort boodschap van Sorrie ben ik vergeten de exacte tekst. Maar ik kan hun inmiddels al weken niet bellen. 

Dus er is iets aan de hand en zij bieden al gratis hulp en zij kunnen mij niet helpen. Is er iets met 032 nummers en deze provider?

Gaarne antwoord ben heel MOE . Fijne dag r

Badge

Excuus  0032 3 233 62 73 dit is het nummer.

Ik krijg geschreven bericht ofzo Server niet bereikbaar

Hoe zit t

Reputatie 6

Hi @Chellie2 

Vervelend om een burn out te hebben. Beterschap gewenst!

1. Ja dit is buiten de bundel. Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer is altijd buiten de bundel.

2. Nee, voor bellen gebruik je belminuten. MB zijn niet van toepassing als je belt via Simpel.

3. Ik geloof niet dat de samenstelling van de bundels invloed heeft. Buitenbundelkosten blijven hetzelfde tarief waar @JasperDL naar verwijst. 

4.Lastig om die vraag te beantwoorden.

Mijn raad zou zijn: Kijk eens op internet of er geen hulplijn is in Nederland. Ik heb even op Google dat Belgische nummer opgezocht. 

Is het je zo duidelijk? 

Reputatie 1
Badge +8

Hi @Chellie2 

 

Wat vervelend dat je tegen een burn-out aan zit! Veel beterschap gewenst.

 

Zie de antwoorden van onze superster @Snowboard voor vragen 1 t/m 3.

Voor vraag 4 zullen we moeten meekijken in jouw abonnement. Daarom wil ik je vragen even contact op te nemen met onze klantenservice. Mocht het niet lukken om zelf contact op te nemen, mag je ook even iemand anders laten bellen. Zij hebben dan wel even jouw ID-code nodig, deze kan je vinden op Mijn Simpel onder het kopje '’mijn gegevens'’.

 

Hopelijk heb je wat aan onze antwoorden gehad :)

 

Groet, Damien
Simpel 

Badge

Dankjewel snowboard en Damien.

Ik ga naar de klantenservice bellen want t kan een paar honderd worden.

Ik kom erop terug grtsz

Badge

Nogmaals ik moet 3 weken lang naar België bellen ongeveer een uur per dag. Plafond moet ik uitzetten weet ik. Maar het nummer hangt steeds op. De mevrouw weet ook niet waar het aan ligt. Het is een organisatie. Rest van de info staat boven. Zelfs, het nummer wat moet ik nu doen? Wil niet op en neer reizen. Chel.

Reputatie 6

Nogmaals ik moet 3 weken lang naar België bellen. Maar het nummer hangt steeds op. 

 

Hi @Chellie2  .  

Chel, 

Nergens voor nodig dat je zou moeten reizen. Klopt het zo dat jouw nummer steeds ophangt? Ik heb zoiets ooit vaker gehoord van bij een andere dochter provider van T-mobile /Odido.

 

Ik heb voor je meegekeken of ik iets kon vinden in de Voorwaarden (Fair use policy) maar kon daar niks in vinden wat op een belemmering wijst. @Simpel corrigeer me als ik me vergis.  

 

Ik zou je aanraden om bijvoorbeeld een prepaid simkaart te halen van Odido of bijvoorbeeld een sim only aanschaffen, maandelijks opzegbaar dan weet je heel snel of dat beter gaat. 

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Chellie2, vervelend om te lezen dat de verbinding telkens afbreekt. 

Ik gok dat jouw Plafond nog aan staat! Bellen naar België valt natuurlijk niet binnen jouw bundel en betaal je hiervoor een extra tarief voor. Zolang jouw Plafond aanstaat breken wij de verbinding meteen af. Ik zou even controleren in Mijn Simpel of dit het geval is. Zo niet, dan kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice zodat wij met jou mee kunnen kijken. 

@Snowboard Dit heeft gelukkig niets te maken met de Fair Use Policy! Wij blokkeren gesprekken enkel wanneer het Plafond ingeschakeld staat en of wanneer kosten zodanig zijn opgelopen ter bescherming van de klant. 😉

Hopelijk is het snel opgelost en kan je weer bellen naar het nummer! 

Groet, Noor 
Simpel

Reageer