Beantwoord

bellen naar vast 902 nummer in Spanje

  • 3 February 2023
  • 5 reacties
  • 192 Bekeken

Goedendag, 

ik probeer een 902 nummer in Spanje te bellen (+34 902 887 060) maar de verbinding wordt steeds verbroken door Simpel, zonder dat de telefoon overgaat. Het is een officieel nummer van de regering daar. Andere Spaanse, normale nummers, kan ik wel bellen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik dit nummer wel kan bellen?

Dank voor de tips.

icon

Beste antwoord door Charlie 3 February 2023, 16:03

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +8

Goedemiddag @Ralf Boon,

 

Vervelend dat je het telefoonnummer niet kunt bellen! 

 

Op de community is het lastig jouw gegevens erbij te zoeken. Ik wil je daarom vragen ons te contacteren, zodat we je hierbij verder kunnen helpen! 

 

Groet, Charlie

Simpel

Hier idem dito naar hetzelfde nr. (DGT = Spaanse RDW) wat volgens hun website mogelijk zou moeten zijn:

 

 

@RonaldV : ik heb contact gehad met de klantenservice, maar zij konden me ook geen oplossing bieden. Mocht jij wel een oplossing hebben, zou je dat dan aub willen delen?

@Ralf Boon Ik heb de miDGT app geïnstalleerd en heb kunnen regelen wat ik moest doen. Ik denk dat deze 902-nrs. alleen met een spaans simkaartje gebeld kunnen worden.

De ‘hulp’ van Simpel via Whatsapp is abominabel slecht. Na elk antwoord op hun vraag duurt het zo'n 50 (vijftig!) minuten voordat je weer antwoord krijgt. Dan krijg je het antwoord of het met 0034 i.p.v. +34 wel lukt. Hopeloos. Ik vroeg of ze zelf even konden bellen naar dit nr. maar dat kunnen niet. Of er meer mensen met dit probleem zijn, vroegen ze. Dus hier op hun eigen site kijken, doen ze ook niet. Te triest voor woorden deze 'klantenservice’.

Dankjewel, voor mij gaat het om iets anders, maar ik zoek wel een manier om dit op te lossen!

Reageer