Skip to main content
Beantwoord

bellen vanuit noorwegen

  • 19 May 2024
  • 1 reactie
  • 132 Bekeken

hoi allemaal, 

ik hoop dat jullie me kunnen helpen. ik zit in Noorwegen en heb hier gewoon internet via mijn bundel alleen bellen naar nederland lukt niet. ik kan wel gebeld worden. ik heb al een nieuwe simkaart gehad van simpel en mijn telefoonopties staan helemaal ingesteld hoe simpel zei dat het moest. ik heb mijn plafond ook wat verhoogd, maar dat mocht niet uitmaken.

kan iemand mij helpen hoe ik wel kan bellen vanuit hier? ik hoef geen noorse nummers kunnen bellen alleen nederlandse. roaming staat ook aan. en heb mijn simkaart in een andere telefoon geprobeerd. daar kreeg ik een robotstem te horen met eerst in het noors en daarna in het engels: THIS SUBSCRIPTION IS BLOCKED. maar mijn simkaart is niet geblokkeerd en in de instellingen staat bellen, smsen en internet in het buitenland aan. ik ben echt ten einde raad. het rare is dat het vorig jaar wel werkte maar sinds januari niet meer. en nu nieuwe sim doet het ook niet. 

1 reactie

Reputatie 1
Badge +3

Goedemiddag @josevandendoel,

 

Wat vervelend om te lezen dat je geen Nederlandse telefoonnummer kan bereiken!

Ik hoop dat je een fijne tijd hebt in Noorwegen en ik kan me voorstellen dat je ook naar het thuisfront zou willen kunnen bellen.

Ik zou je willen vragen telefonisch contact met ons op te nemen op 088-1005757 of via Whatsapp, Facebook of X, zodat we je verder kunnen helpen en een stappenplan met je kunnen doorlopen.

De opties kan je terugvinden op www.simpel.nl/klantenservice/contact. 

 

Groet, Jahduar

Simpel

Reageer