ik heb dus niet de kans gehad alles uit te zetten en maak nu extra hogen kosten.
ik wil graag weten wat hier de reden van is en waarom dit sms’je later wordt gestuurd dan dat t geld wordt afgeschreven
Monaco is een bijzonder landje, het wordt volledig omringt door Frankrijk maar valt niet onder de EU. Monaco lag tot 3 september 2019 in zone 2, voor verbruik in zone 2 worden kosten gerekend. De tarievenlijst vind je hier.
Bij de grens krijg je normaal gesproken wel een welkomst sms. Heb je deze niet ontvangen? Dan adviseer ik even contact met de klantenservice op te nemen. Daar kunnen ze voor je kijken of deze wel of niet verstuurd is.
Prettige dag en groetjes,
Joachiem
Hallo Joachiem, dit is geen antwoord op de vraag die gesteld is!
Hi
Joachiem heeft destijds heel goed uitgelegd dat het verbruik in Monaco niet binnen de bundel valt. Ook is er vermeld dat er contact met ons op kon worden genomen zodat wij intern naar de situatie konden kijken waarom de sms'jes niet zijn ontvangen. Er is in dit geval enkel geen inhoudelijk info gegeven aan desbetreffende topic starter. Deze topic is ook gedateerd uit 2019 en ik vermoed dat deze klant inmiddels al wel door ons is geholpen met het probleem
Mocht je een soort gelijke situatie hebben, neem vooral contact met ons op zodat wij intern naar dit probleem voor je kunnen kijken.
Ik wens je een fijne dag!
Groet, Noor
Simpel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.