Beantwoord

Contactformulier niet verzonden

  • 13 August 2019
  • 1 reactie
  • 450 Bekeken

Zojuist tweemaal het contactformulier ingevuld maar ik krijg het niet verstuurd. Omdat het om een klacht gaat, is dit des te zuurder.

Mb gebruik buiten de EU is uiterst duur, namelijk € 5,- per mb. Om hoge kosten te voorkomen zou de consument beschermt worden door de provider. Dit is in onvoldoende mate gebeurd omdat ik ongevraagd en niet wetend mb's heb verbruikt. Een melding van: ' Om hogere kosten te voorkomen is je simkaart geblokkeerd voor gebruik in het buitenland' komt te laat omdat er in mijn geval dan al € 50,- onbedoelde en ongewenste hoge kosten zijn gemaakt voor nog een 9mb internetgebruik.

Hoe wordt dit nou netjes opgelost door Simpel?
icon

Beste antwoord door Sanne 14 August 2019, 10:20

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hi, welkom op de community!

Vervelend dat het formulier niet verzonden is. Kan je jouw klacht anders per e-mail sturen?

Wat gebruik in het buitenland betreft, de kosten voor internet buiten zone 1 kunnen snel oplopen. Op Mijn Simpel hebben wij een buitenlandpagina ingericht met hier informatie over gebruik en hoe kosten te voorkomen. Verder kan je een plafond instellen, om controle te houden over de kosten binnen én buiten de bundel.

Groet, Sanne

Reageer