Beste Simpel,
Als docent maak ik de laatste tijd gebruik van Google Meet. Hiermee kan ik mijn klas contacten en les op afstand geven tijdens deze Corona crises. In vreemde gevallen werkt de microfoon niet op de normale manier en omdat ik toch geluid nodig heb bel ik in via een knop onderin (de les moet toch vlot voortgezet worden, anders is iedereen afgehaakt).
Hartstikke handig, fijn dat dit kan bij Simpel! Er spoken wat gedachten door mijn hoofd. Gaat dit niet via het buitenland en kost dit niet veel geld? Na een aantal van deze telefoonlessen heb ik geen enkele melding ontvangen dat ik iets buiten mijn bundel doe. Niet eens een opmerking aan het begin van een zo'n gesprek dat dit een buitenlands nummer is. Tot de ineens de verbinding wordt verbroken tijdens één van de lessen waar het geluid weer even niet meewerkte via de normale microfoon. Een (deel)blokkade van het abonnement en een rekening van 50 euro.
Mijn vraag aan Simpel is, kan dit niet anders?