Hallo, ik ben inmiddels afgestudeerd in Nederland en woon momenteel in China. Ik wil mijn abonnement omzetten naar een prepaid bundel van Lebara. Maar mijn telefoon heeft op dit moment geen signaal, waardoor ik geen verificatie-sms kan ontvangen. Kunt u mij hiermee helpen?
Geen signaal in China
Beste antwoord door Sevn
Hallo
Gefeliciteerd met het afstuderen! 🎓 Een mooie mijlpaal. Dat heb je goed gedaan! :)
Goed dat je dit meldt. Als je al in het buitenland zit en geen bereik meer hebt met je Nederlandse simkaart, kan het inderdaad lastig zijn om bijvoorbeeld een overstap of nummerbehoud te regelen, vooral als er een verificatiecode per sms nodig is.
In dit soort situaties is het belangrijk dat je simkaart nog actief is en roaming ingeschakeld staat. Soms kan het helpen om je toestel even opnieuw op te starten of handmatig een netwerk te selecteren. Hou er wel rekening mee dat sommige netwerken buiten de EU mogelijk niet (meer) worden ondersteund.
Zonder signaal kan het lastig zijn om een overstap helemaal af te ronden. Het helpt dan om te kijken of je je aanvraag vanuit Nederland kunt afronden of via iemand die nog toegang heeft tot je simkaart, voordat je vertrekt.
Groet,
Sevn
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.