Beantwoord

Hoe weet ik of ik in het buitenland bereik heb? En wat als dat niet zo is?

  • 3 May 2019
  • 2 reacties
  • 453 Bekeken

We zijn veel in Duitsland in de Eifel en hebben al zo vaak meegemaakt dat familie/kennissen geen bereik, diverse providers, hadden. Dit in tegenstelling tot onze, mijn vrouw en ik, telefoons.

Hoe kom ik er achter of ik daar bereik heb? En stel dat na afsluiten van een abonnement blijkt dat ik geen bereik heb. Wat dan?
icon

Beste antwoord door Alexandra 6 May 2019, 14:34

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hoihoi! Wat leuk dat jullie interesse hebben in een abonnement bij Simpel.

Goed dat je er even naar vraagt, ik kan me voorstellen dat het belangrijk is voor jullie om daar bereik te hebben als je er zo vaak bent.

Je geeft aan dat jullie nu goed bereik hebben. Simpel maakt gebruik van het T-Mobile netwerk. Van welk netwerk maak je nu gebruik? Je vindt hier de netwerken waar wij in Duitsland een contract mee hebben. Zo kun je precies zien met welke netwerken je verbinding kunt maken. :)

Meer informatie over onze abonnementen in het buitenland vind je ook nog via onze vakantiepagina

Schönen Tag!

Groetjes, Alexandra
Hartelijk dank voor het antwoord.

Omdat we al bij zo veel mensen meegemaakt hebben dat ze geen bereik hebben zijn we huiverig m.b.t. overstappen. Nu zitten we bij Hollandsnieuwe (Vodafone). Het fijne daar is overigens wel dat alles uit je bundel gaat.

Reageer