Sticky F.A.Q.

Hoe werkt mijn abonnement in het buitenland?

  • 19 december 2018
  • 0 reacties
  • 2637 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Simpel Medewerker
  • 2 reacties
Hoi allemaal!

Ook in het buitenland kan je je abonnement gewoon gebruiken. Voor vertrek is het wel handig om te weten wat je hiervoor nodig hebt en waar je op moet letten.

Op Mijn Simpel kun je gebruik in het buitenland uit- en aanzetten. Daarnaast is het belangrijk om je instellingen te controleren en te weten wat je verbruik eventueel kost in het land waar je naartoe gaat.

Welke instellingen heb ik nodig in het buitenland?

Om te kunnen internetten in het buitenland heb je de juiste instellingen op je telefoon nodig. Je kunt deze instellingen handmatig instellen. Op je telefoon voer je bij de instelling "APN:" het volgende in: internet.access.nl

Staan de instellingen goed en heb je nog geen verbinding over de grens? Start je toestel dan opnieuw op.

Voor het versturen van een sms in het buitenland dien je het eerste cijfer van het telefoonnummer van de ontvanger (in Nederland altijd een 0) te vervangen door een + met daarna het landennummer. Het landennummer van Nederland is 31.

Meer weten over het gebruik van je abonnement en handige apps in het buitenland? Kijk dan op de Vakantiepagina.

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.