Beste,
Ik zette laatst mijn telefoon aan, waardoor ik wat appjes kreeg en instagram berichten. 12MB. Nu heb ik verschikkelijk hoge kosten : 60 Euro.
Dit was zeer onverantwoord maar ook niet logisch dat mijn internet meteen zijn werk deed, zonder aankondiging.
Kan ik hier nog wat aan doen om het bedrag terug te krijgen?
ik hoor het graag.
Groet,
Jason
Bladzijde 1 / 1
Dit soort vragen kun je beter aan de klantenservice stellen, want hierzo zitten vooral klanten en een handvol medewerkers die vrijwel niks kunnen doen met financiele vragen.
Los daarvan moet je ook reeel zijn. Het is 2020 en je kunt natuurlijk verwachten dat je telefoon meteen begint te syncen als je deze aanzet, zoals dat tegenwoordig bij smartphones normaal is. Als je dat had willen voorkomen, had je na het aanzetten de SIM-code niet moeten toetsen (of de SIM er uit halen). Je telefoon houdt er geen rekening mee dat je in het buitenland zit, tenzij je van te voren (voor je reis) roaming hebt uitgeschakeld.
Thanks Robert.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.