Beantwoord

internet buitenland

  • 25 February 2023
  • 2 reacties
  • 360 Bekeken

Ik ga op vakantie naar Amerika. Wat zijn de kosten als ik mijn internet daar aanzet (ruw geschat). Is het duur om deze te gebruiken? Ik ben geen intensieve gebruiker. Geen filmpjes ofzo. Enkel en alleen om wat op te zoeken of te appen.

icon

Beste antwoord door Snowboard 26 February 2023, 11:35

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

De Verenigde Staten van Amerika is zone 2 buiten je bundels. Per MB €5,-  dus kan behoorlijk snel veel kosten geven. WhatsApp tekstberichten valt mee qua verbruik maar internet aanzetten kan al veel kosten geven dus vooral WiFi gebruiken en/of een lokale simkaart. Controleer wel of internet in buitenland aan staat op jouw Mijn Simpel en de APN op je telefoon, roaming ook aanzetten. 

https://www.simpel.nl/vakantie

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Susan Boonen-Heijmann 

Welkom op onze Community!

Super leuk dat je naar Amerika gaat. Superster @Snowboard  heeft eigenlijk het antwoord al mooi verwoord. Je bundel is daar niet geldig dus verbruik is redelijk aan de prijs. Het is aan te raden ter plekke eventueel een prepaidkaart aan te schaffen als je voor langere tijd bereikbaar wil blijven. Dat is erg goedkoop en werkt supergoed. Zie de tarievenpagina voor de exacte tarieven voor bellen en sms’en.

Fijne reis gewenst alvast!

Groetjes,

Janine

Simpel

Reageer