Skip to main content
Ik was laatst in België en ik kreeg mijn mobiele data niet aan de praat. Ik heb van alles geprobeerd maar niks werkte. Als laatste optie zij iemand data roaming aan te zetten. Maar toen kreeg ik een melding dat dit zeer hoge kosten met zich mee kan brengen. Dus heb ik dit toen niet gedaan. Had ik dit wil moeten doen? Of kan het ergens anders aan liggen?
Wanneer je in het buitenland internet wilt gebruiken, zul je dataroaming aan moeten zetten.

Daarna toestel uit en weer aan.



Ook de juiste APN internet.acces.nl is nodig.



Als laatste optie zij iemand data roaming aan te zetten. Maar toen kreeg ik een melding dat dit zeer hoge kosten met zich mee kan brengen. Dus heb ik dit toen niet gedaan. Had ik dit wil moeten doen? Of kan het ergens anders aan liggen?



De telefoon kan niet zien in welk land je je bevindt en waarschuwt voor mogelijk extra roamingkosten maar in België zou je geen extra kosten krijgen door de eu roamingregels en je je bundels kunt gebruiken zoals in Nederland.



https://www.simpel.nl/vakantie

Reageer