Toen ik in het buitenland was, had ik geen internet, ook al had ik mijn mobiele gegevens aangezet. Ondanks dat krijg ik wel een mail dat mijn kosten voor het internet in het buitenland al 50 euro zijn. Hoe kan dat?
Internet in het buitenland
Beste antwoord door Damien
Welkom op ons forum!
Wat vervelend dat er extra kosten zijn gemaakt! Mocht je buiten de EU zijn geweest, kunnen de kosten inderdaad erg snel hoog oplopen. Zie de tarievenlijst voor de kosten van internet in het buitenland. Mocht je buiten de EU reizen en geen extra kosten willen maken, is het altijd raadzaam een lokale prepaidkaart aan te schaffen wegens onze hoge buitenbundeltarieven voor zone 2-3-4.
Sommige telefoons verbinden in het buitenland niet automatisch met het goede netwerk. Je kan hier de netwerken zien waar je per land gebruik van kan maken.
Kies altijd het netwerk met de meeste groene vinkjes. Bij de toestelhulp kan je jouw telefoon opzoeken, en dan de stappen volgen bij: Buitenland - bellen, sms en internet.
Een hele fijne dag verder!
Groet, Damien
Simpel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.