Beantwoord

Internet in Maleisie/Singapore/Cambodja

  • 2 November 2022
  • 1 reactie
  • 278 Bekeken

Ik ga op reis naar MAleisie, Signapore & Cambodja. Ik vroeg me af wat hier de beste mogelijkheid voor is. De tarieven zijn erg hoog per MB zag ik, zijn er mogelijkheden om een spciaal abonnement af te sluiten? 

 

 

icon

Beste antwoord door Janine 3 November 2022, 10:32

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Carlijn Ballemans ,

Welkom op onze Community!

Super gaaf dat je naar die landen gaat, ik gok zelfs dat je gaan backpacken? Het is natuurlijk fijn om bereikbaar te zijn tijdens je reis, je Simpel abonnement is daar niet geldig en het verbruik valt volledig buiten de bundel. De tarieven zijn inderdaad prijzig en we raden onze klanten daarom eigenlijk het gebruik ook af. Je internet buiten Europa staat standaard uit om je te beschermen tegen de hoge kosten. De kosten van bellen en gebeld worden kunnen ook snel oplopen maar heb je wel wat meer in de hand dan datagebruik. Wij bieden geen aanvullende bundels/abonnementen voor buiten de EU. Als je toch internet wil gebruiken, is het de voordeligste optie om een Prepaid simkaart aan te schaffen eenmaal aangekomen in elk land. Zo kan je toch voordelig internet gebruiken wanneer dit nodig is.

Ik wens je alvast veel succes met de voorbereidingen!

Groetjes,

Janine

Simpel

Reageer