Beantwoord

internet VS

  • 15 October 2022
  • 2 reacties
  • 152 Bekeken

Ik ben in New York en heb mijn telefoon ingesteld op buitenland door internet.access.nl bij APN in te vullen. Ook heb ik buitenland ingeschakeld in Mijn Simple account. Eerste werkte het internet ook even maar sinds mijn bundel op is niet meer. Terwijl ik direct een MB aanvuller heb gekocht. De genoemde instellingen staan allemaal nog goed en ik zie de MB aanvuller ook terug in Mijn Simple.

Hoe kan het dan dat ik toch geen internet kan gebruiken in New York? Dat is heel erg onhandig,

alvast veel dank!

icon

Beste antwoord door Janine 17 October 2022, 12:43

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hey @JoliendeJ ,

Wat tof dat je in New York bent!

Je bundel is echter niet geldig buiten Europa. Daarom werkt de MB-aanvuller ook niet. Zie hier een overzicht van alle tarieven en zo ook die in de US. We raden het eigenlijk af om je Simpel simkaart te gebruiken buiten Europa vanwege de kosten. Het voordeligste is om ter plekke een prepaidkaart aan te schaffen zodat je toch bereikbaar kan zijn.

Mocht je hier toch gebruik van willen maken, dan lees je op deze website hoe dat kan.

Ik wens je nog veel plezier op je reis!

Groetjes,

Janine 

Simpel

Hi @JoliendeJ ,

Soortgelijk maakte ik ook mee in Australie, ook buiten de EU. Ik wilde wat uitproberen en was alle belminuten en SMSen kwijt.  Prepaidkaart gekocht en kan weer alles doen.

Groet,

Jan

Reageer