Skip to main content
Ik heb een iPhone 4S het Toestel kent geen APN en kan geen instellingen handmatig wijzigen.

software is de laatste versie bijgewerkt

Gegevens van toestelhulp 4S kloppen niet voor dit toestel

Hoe verkrijg ik internet met dit toestel in het buitenland.?
Hi,



In principe zou het automatisch moeten gaan.

De APN instellingen controleren is iets om te doen wanneer je toestel niet automatisch verbinding maakt met een netwerk in het buitenland.

Mocht je momenteel in het buitenland zijn en dus kampen met een verbindingsprobleem raad ik je aan even contact op te nemen met onze klantenservice.

We zullen hier samen in moeten duiken. We kunnen dan gelijk met je meekijken naar wat er aan de toestelhulp pagina niet overeenkomt met wat je op je toestel te zien krijgt. ;)



Groeten, Robert

Update: Tijdens de vakantieperiode hebben wij gemerkt dat er veel onduidelijk is over het gebruiken van het abonnement in het buitenland. Daarom hebben wij de meest gestelde vragen en voorkomende problemen opgesomd op deze pagina


Reageer