Beantwoord

internetten in het buitenland

  • 21 March 2019
  • 2 reacties
  • 1668 Bekeken

Ik heb een iPhone 4S het Toestel kent geen APN en kan geen instellingen handmatig wijzigen.
software is de laatste versie bijgewerkt
Gegevens van toestelhulp 4S kloppen niet voor dit toestel
Hoe verkrijg ik internet met dit toestel in het buitenland.?
icon

Beste antwoord door Robert 22 March 2019, 16:51

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Badge +9
Hi,

In principe zou het automatisch moeten gaan.
De APN instellingen controleren is iets om te doen wanneer je toestel niet automatisch verbinding maakt met een netwerk in het buitenland.
Mocht je momenteel in het buitenland zijn en dus kampen met een verbindingsprobleem raad ik je aan even contact op te nemen met onze klantenservice.
We zullen hier samen in moeten duiken. We kunnen dan gelijk met je meekijken naar wat er aan de toestelhulp pagina niet overeenkomt met wat je op je toestel te zien krijgt. ;)

Groeten, Robert
Reputatie 3
Badge +8

Update: Tijdens de vakantieperiode hebben wij gemerkt dat er veel onduidelijk is over het gebruiken van het abonnement in het buitenland. Daarom hebben wij de meest gestelde vragen en voorkomende problemen opgesomd op deze pagina

Reageer