Beantwoord

Is er al meer bekend over Roaming kosten na Brexit no-deal?

  • 14 October 2019
  • 1 reactie
  • 859 Bekeken

Is er al bekend wat de roaming kosten in de UK voor Simpel abbonnementen gaat worden als ze de EU verlaten zonder deal op 31 oktober?

Ik woon tegenwoordig in de UK en gebruik mijn Nederlandse telefoon abbonnement nog steeds, ik vraag me af of ik een nieuw abbonnement af moet sluiten of ik nog even doorkan met mijn Simpel abbonnement.
icon

Beste antwoord door Joachiem 14 October 2019, 15:36

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Dag Frank en bedankt voor je bericht op de community.

Je kunt de bel-, sms- en internetbundel van Simpel gebruiken in de hele EU, zonder toeslag.

Je abonnement is alleen niet bedoeld voor permanent buitenlands gebruik. De algemene regel is dat zo lang je meer tijd in Nederland besteedt dan in het buitenland, of je jouw mobiel meer in Nederland gebruikt dan in het buitenland, je in de EU kunt roamen tegen je Nederlandse tarieven. Dit wordt gezien als redelijk gebruik van roaming-diensten.

Als je tijdens een periode van vier maanden méér tijd in het buitenland doorbrengt dan in Nederland en méér verbruik vertoont in het buitenland dan in Nederland, sturen we je een sms-bericht met het verzoek je roaming gedrag aan te passen. Voor meer informatie zie de fair use policy van Simpel door hier te klikken (https://www.simpel.nl/files/PDF/fair-use-policy.pdf).

De roaming kosten voor de UK zijn op dit moment nog niet bekend.

Kijk nog even rond op de community en stel gerust nog een vraag.

Groetjes Joachiem

Reageer