Ik ben geregeld buiten Nederland en dan schakelt mijn telefoon (iPhone 😎 automatisch naar de buitenlandse provider. Nu ineens dus niet! Ik kan niet eens de klantenservice bellen. Ik heb roaming aan en bij APN heb ik internet.access.nl ingevuld en heb mijn foon meerdere malen herstart. Welke held weet de oplossing?
Shireen
Bladzijde 1 / 1
Hallo Shireen,
Welkom op onze community!
Wat vervelend dat je telefoon niet uit zichzelf verbinding maakt met een netwerk in het buitenland.
Je APN instelling is zo te lezen goed ingesteld.
Staat je netwerk selectie op handmatig? Zo ja, zou je kunnen kijken of het werkt wanneer je netwerk selectie op automatisch zet?
Ga op je iPhone naar 'Instellingen' > 'Mobiel netwerk' > 'Netwerkselectie' en schakel 'Automatisch' aan.
Hij zal nu automatisch een netwerk moeten selecteren.
Succes!
Groet,
Ilan
Simpel.nl
Welkom op onze community!
Wat vervelend dat je telefoon niet uit zichzelf verbinding maakt met een netwerk in het buitenland.
Je APN instelling is zo te lezen goed ingesteld.
Staat je netwerk selectie op handmatig? Zo ja, zou je kunnen kijken of het werkt wanneer je netwerk selectie op automatisch zet?
Ga op je iPhone naar 'Instellingen' > 'Mobiel netwerk' > 'Netwerkselectie' en schakel 'Automatisch' aan.
Hij zal nu automatisch een netwerk moeten selecteren.
Succes!
Groet,
Ilan
Simpel.nl
Ik heb dus hetzelfde. Alle instellingen staan goed. Ook automatisch staat aan. Mijn dochters hebben bij APN smartsites.t-mobile staan en daar werkt internet wel. Bij mij werkt ook dat niet
Hey! Op onze vakantiepagina hebben wij nog meer tips staan met betrekking tot gebruik van jouw abonnement in het buitenland.
Werkt het nog niet, kan je dan even persoonlijk contact met ons opnemen?
Hi beantwoorders!
Even een update vanuit Simpel. Tijdens de vakantieperiode hebben wij gemerkt dat er veel onduidelijk is over het gebruiken van het abonnement in het buitenland. Daarom hebben wij de meest gestelde vragen en voorkomende problemen opgesomd op deze pagina.
Groet, Charlie
Simpel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.