Skip to main content
Beantwoord

onbekend, gebeld en gesmst naar buitenland?


Forum|alt.badge.img
Op mijn factuur zie ik een uitgaand gesprek naar Amerika. Ik heb dat ook op mijn telefoon staan, maar zou niet weten wat dat kan zijn geweest. Op de zelfde datum (14-2) zou ik ook 2x een sms hebben gestuurd (naar een ander nummer in Amerika). Dat is zeker niet aktief gebeurd. Ik ben mijn telefoon niet kwijt geweest. Hoe is zoiets mogelijk?

Beste antwoord door Ilan

Hallo,
Welkom op onze community,

Heb je al op je persoonlijke Mijn Simpel pagina naar je specificatie gekeken? Je kan deze vinden onder het kopje "facturen". Daar zie je precies wanneer en waarheen je hebt gebeld en ge-sms't. Soms moet je, zoals Snowboard ook aangeeft, bijvoorbeeld een applicatie activeren of bellen om een code te ontvangen.
Mocht je twijfels hebben, kan je natuurlijk altijd met onze klantenservice contact opnemen.
Wij kunnen je aan de hand van je persoonlijke gegevens verder helpen.

Groet en fijn weekend,
Ilan
Bekijk origineel

4 reacties

  • Superster
  • 1215 reacties
  • 6 maart 2019
Kun je even een print screen plaatsen van beide voorvallen op je telefoon, dan kan er meegekeken worden.

Wanneer je bij het activeren van een app een telefoontje of een smsje ontvangt dan zou dat logisch zijn, dat kan een buitenlands nummer zijn.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Lezer
  • 1 reactie
  • 6 maart 2019
Bedankt. Ik ben inderdaad met een app bezig geweest, om gesprekken op te nemen. Goed dat ik daarmee niet ben doorgegaan, want zo kost het wel erg veel geld.

  • Superster
  • 1215 reacties
  • 6 maart 2019
Daarvoor heb je geen app nodig.🙂 Bij een telefoongesprek zie je de optie opnemen en je hebt ook opnemen/recorder.

Ilan
Community Manager
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 200 reacties
  • Antwoord
  • 8 maart 2019
Hallo,
Welkom op onze community,

Heb je al op je persoonlijke Mijn Simpel pagina naar je specificatie gekeken? Je kan deze vinden onder het kopje "facturen". Daar zie je precies wanneer en waarheen je hebt gebeld en ge-sms't. Soms moet je, zoals Snowboard ook aangeeft, bijvoorbeeld een applicatie activeren of bellen om een code te ontvangen.
Mocht je twijfels hebben, kan je natuurlijk altijd met onze klantenservice contact opnemen.
Wij kunnen je aan de hand van je persoonlijke gegevens verder helpen.

Groet en fijn weekend,
Ilan

Reageer