Skip to main content
Antwoord

opzegging wegens verhuizing naar Frankrijk

• June 18, 2025
  • 2 reacties
  • 22 Bekeken

Thomas Van de Ven

Heb een verhuisbericht

Beste antwoord door Sevn

Beste ​@Thomas Van de Ven,

Bedankt voor je bericht over je verhuizing. Goed dat je dit hier deelt.

Bij een verhuizing hoef je in principe niets aan ons door te geven, omdat je abonnement gekoppeld is aan je 06-nummer en niet aan je adres. Wel is het handig om je adresgegevens in Mijn Simpel even te controleren en waar nodig aan te passen, zodat post op het juiste adres aankomt. Log hiervoor in op Mijn Simpel of gebruik de app. Kom je er niet uit of wil je juist opzeggen vanwege verhuizing? Dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Groet,
Bryan

2 reacties

Sevn
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • June 26, 2025

Dank voor je bericht. Ik begrijp dat je wegens emigratie wilt opzeggen. Zou je ons hier een privébericht over willen sturen? Graag met vermelding van jouw 06-nummer, achternaam, geboortedatum en postcode + huisnummer. Ik kijk uit naar je reactie met deze gegevens. Alvast bedankt!

Groet,
Bryan

Sevn
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 15, 2025

Bedankt voor je bericht over je verhuizing. Goed dat je dit hier deelt.

Bij een verhuizing hoef je in principe niets aan ons door te geven, omdat je abonnement gekoppeld is aan je 06-nummer en niet aan je adres. Wel is het handig om je adresgegevens in Mijn Simpel even te controleren en waar nodig aan te passen, zodat post op het juiste adres aankomt. Log hiervoor in op Mijn Simpel of gebruik de app. Kom je er niet uit of wil je juist opzeggen vanwege verhuizing? Dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Groet,
Bryan