Skip to main content
Antwoord

overstap datum verzetten ivm vakantie buitenland, oude orofider nog actief?

• June 28, 2025
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Ineke68

Hoi ik heb mijn overstap datum van 4/7 verzet ivm verblijf buitenland. Het is nu voor 7/7 ingepland. Mijn huidige provider heeft het contract tot de 4de en daarna is het opgezegd. Blijf ik die 3 dagen nog met de huidige provider? Verrekenen zij die kosten? Of heb ik 3 dagen geen bereik oid?

Beste antwoord door Sevn

Hoi ​@Ineke68

Goede vraag! Je abonnement bij Simpel gaat pas in op de datum die je zelf hebt gekozen voor de overstap, in dit geval dus op 7 juli. Tot die tijd ben je nog aangesloten bij je huidige provider.

Voor de periode tussen 4 en 7 juli raden we aan om bij je huidige provider na te vragen of je in die dagen nog gebruik kunt maken van hun netwerk en hoe ze die dagen eventueel verrekenen. Zij kunnen je daar het beste over informeren.

Laat het gerust weten als we je ergens anders mee kunnen helpen!

Groet,
Bryan

1 reactie

Sevn
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 30, 2025

Hoi ​@Ineke68

Goede vraag! Je abonnement bij Simpel gaat pas in op de datum die je zelf hebt gekozen voor de overstap, in dit geval dus op 7 juli. Tot die tijd ben je nog aangesloten bij je huidige provider.

Voor de periode tussen 4 en 7 juli raden we aan om bij je huidige provider na te vragen of je in die dagen nog gebruik kunt maken van hun netwerk en hoe ze die dagen eventueel verrekenen. Zij kunnen je daar het beste over informeren.

Laat het gerust weten als we je ergens anders mee kunnen helpen!

Groet,
Bryan