Beantwoord

Plafond binnen EU zone 1

  • 19 August 2020
  • 1 reactie
  • 580 Bekeken

In België zou ik toch geen extra kosten moeten hebben en toch bijna plafond bereikt. 

Hoe kan dat? 

icon

Beste antwoord door Houscouss 20 August 2020, 14:11

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hi Sansa,

Welkom op onze Community!

Wanneer je in België bent, gebruik je je abonnement net zoals je dat in Nederland zou doen. Het enige wat er dan ‘extra’ bijkomt is het bellen/sms’en naar buitenlandse telefoonnummers in zone 1 die dan ook vanuit je bel/sms-bundel komen.

Je ingestelde Plafond is een persoonlijk limiet waar je niet met buitenbundelkosten overheen kan. Zodra je in de buurt komt van het ingestelde Plafond door het maken van extra kosten (óf van de andere kant door het verlagen van het Plafond) ontvang je automatisch een notificatie hiervan. Op je Mijn Simpel account is in te zien waar de eventuele extra kosten voor in rekening zijn gebracht. 

Groetjes,

Houssam

Reageer