Beantwoord

sms in buitenland

  • 6 March 2020
  • 6 reacties
  • 309 Bekeken

Badge

ik heb geen sms buitenland verstuurd 

icon

Beste antwoord door Ilan 9 March 2020, 10:01

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Dus….???

Reputatie 3
Badge +8

Hi @A3voetjes.

Dank je voor je mededeling, Staat genoteerd :)

Nee, serieus, hoe kunnen wij je helpen?

 

Ik hoor het graag,

Ilan

Badge

Ik heb contact gehad met de telefoonwinkel en die zei dat ik niet moet betalen voor sms naar India, Dat heb ik niet gedaan. Die sms kostte € 0,51. Dus die haal ik af van mijn nieuwe factuur

Reputatie 3
Badge +8

Ik heb contact gehad met de telefoonwinkel en die zei dat ik niet moet betalen voor sms naar India, Dat heb ik niet gedaan. Die sms kostte € 0,51. Dus die haal ik af van mijn nieuwe factuur

 

Bij Simpel betaal je wel degelijk voor het sms'en naar het buitenland. de kosten bedragen inderdaad €0,51 per SMS.

Sms'en naar India valt buiten je eventuele sms bundel. 

Bij twijfel kun je beter contact opnemen met onze helpdesk. Je kunt ons bereiken via http://www.simpel.nl/contact

 

Groet,

Ilan

Simpel.nl

Badge

Maar IK heb NIET die sms verstuurd, sorry!

Reputatie 4
Badge +4

Er zijn talloze apps op Android die, zonder dat jij het in de gaten hebt, een SMS kunnen versturen. Zelfs vanuit een link op een website (in je telefoon-browser) kun je ongezien een SMS laten versturen. Zo zat ik een keer op een game-website (toegegeven, een ietwat schimmige site), en ik klikte op een reclame-link ipv de “next page”. Zonder dat ik het zag was er een SMS naar een abonnements-SMS service verstuurd en had ik EUR 4,50 aan de broek hangen.

 

Ik heb contact gehad met de telefoonwinkel en die zei dat ik niet moet betalen voor sms naar India, Dat heb ik niet gedaan. Die sms kostte € 0,51. Dus die haal ik af van mijn nieuwe factuur

Dat is dan een enorm slechte telefoonwinkel, want SMS-en naar het buitenland is nooit onderdeel van je belbundel, tenzij specifiek aangegeven (maar zover ik weet heeft Simpel niet van dat soort bundels). Ook kun je Simpel niet verantwoordelijk houden voor fout advies van een telefoonwinkel. Je kunt dus niet zomaar eenzijdig besluiten 51 cnt van de rekening te halen, want Simpel heeft gewoon de dienst geleverd zoals afgesproken. Dat jij fout advies hebt gekregen en wellicht ongemerkt een SMS verstuurd hebt, is niet het probleem van Simpel.

 

Reageer