Beantwoord

SMS-jes naar Amerikaans nummer worden niet afgeleverd

  • 5 April 2023
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

Badge

Ik heb een aantal SMS-jes naar een Amerikaans nummer gestuurd, maar de SMS-jes komen niet aan. Als er vanaf het betreffende nummer een SMS naar mijn Simpel-nummer wordt gestuurd komt die SMS wel aan.

Twee andere mensen die ook een Simpel-abonnement hebben kunnen ook geen SMS-jes sturen naar het betreffende nummer. Ik heb ook iemand met een Vodafoon-abonnement gevraagd een SMS te sturen naar het Amerikaanse nummer. Die SMS kwam wel aan. Daarom denk ik dat het aan Simpel ligt.

De niet-afgeleverde SMS-jes zijn wel allemaal in rekening gebracht door Simpel.

Wie heeft er een idee wat het probleem kan zijn, of wie heeft een soortgelijke ervaring?

(Ik heb dit ook aan de helpdesk gemeld, maar de reacties van daar zijn nogal traag, vandaar dat ik het probleem hier ook aan de forumleden voorleg)

icon

Beste antwoord door Noor 6 April 2023, 12:11

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hi @jan-vlug,

Vervelend om te lezen dat je problemen hiermee ervaart. 

Het handigst is om dit toch even door te nemen met onze klantenservice zodat wij een onderzoek voor dit probleem kunnen startten. Wij kunnen dan op het netwerk gaan kijken wat er precies mis gaat.  Ook zullen wij dan kunnen kijken en of deze kosten eventueel terecht of onterecht in rekening zijn gebracht. Mocht je contact op hebben genomen via de mail dan kan het tot vijf werkdagen duren voor een reactie bij drukte. 

Groetjes, Noor 
Simpel

Reageer