Beantwoord

Status buitenland data verbruik

  • 21 juli 2019
  • 1 reactie
  • 161 Bekeken

Beste,

We zijn gister teruggekomen vanuit Curacao. Mijn vrouw "dacht" haar de mobieledata op de telefoon uit te hebben gezet, nu blijkt dit niet zo zijn. Ze heeft geen 4G op haar telefoon gebruikt, iPhone heeft twee weken in het appartement gelegen met WIFI. Vrijdag onderweg naar het vliegveld(geen WIFI) maakt ze een filmpje, normaal gesproken zal dit filmpje worden geupload in de cloud, is ook gebeurt kan alleen niet zien wanneer, op Curacao of gister pas in NL.

Als ik Mijn Simpel bekijk staat dat het verbruik t/m 21/7, 13:15 is bijgewerkt zonder kosten voor dataverbruik in het buitenland. Wordt het verbruik data buitenland net zo "snel" verwerkt in je status als de data en telefoon in je bundel?

MVG
Joost Farinaux
icon

Beste antwoord door Ilan 22 juli 2019, 15:04

Hallo Joost,
Welkom op onze community! En welkom terug in Nederland :)

Het verbruik op je persoonlijke pagina is, wellicht soms met een kleine vertraging, maar niet meer dan een paar uur, real-time.
Wanneer je nu geen verbruik hebt zien staan, kan je er vanuit gaan dat er geen gebruik is gemaakt van data in het buitenland.

Groetjes en geniet van de dag!
Ilan
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7
Hallo Joost,
Welkom op onze community! En welkom terug in Nederland :)

Het verbruik op je persoonlijke pagina is, wellicht soms met een kleine vertraging, maar niet meer dan een paar uur, real-time.
Wanneer je nu geen verbruik hebt zien staan, kan je er vanuit gaan dat er geen gebruik is gemaakt van data in het buitenland.

Groetjes en geniet van de dag!
Ilan

Reageer