Beantwoord

Vanuit het buitenland gebeld worden

  • 30 September 2020
  • 4 reacties
  • 259 Bekeken

Ik word vanuit het buiten gebeld. Telefoon gaan niet over bij mij. Degene die belt geeft aan dat het 1x overgaat en wordt opgehangen. Wie iemand wat er aan de hand is?

icon

Beste antwoord door Phil 1 October 2020, 14:22

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2

Heeft die persoon jouw telefoonnummer als +316 ipv 06… in zijn/haar toestel staan?
Is cruciaal namelijk.

Groetjes!

Ja ze bellen naar +31 6 etc

Als je inlogt op simpel.nl kan je nergens een instelling vinden die dit kan aanpassen

 

Reputatie 2

Oke dan weet ik het ook niet, misschien moet die gene even bij zijn/haar provider vragen stellen aangezien die persoon jou niet kan bellen.
Als die persoon voor de rest wel iedereen kan bellen is het aan de andere kant ook wel weer een beetje vreemd.

 

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @PRA002DB!

Balen dat je niet bereikbaar bent voor oproepen uit het buitenland!

Kan je iets meer informatie over de situatie verschaffen? Heeft die andere persoon het, voor zover je weet, bij meerdere contacten of enkel als die persoon jou belt bijvoorbeeld? En ervaar jij andersom dat meerdere mensen jou niet kunnen bereiken of merk je dat alleen deze persoon jou niet kan bereiken? 

Zelf kan je sowieso de volgende zaken langslopen, allereerst of de ‘niet storen’ optie op je toestel ingeschakeld stond ten tijde van de oproep en daarnaast of het telefoonnummer van de ander niet, per abuis, geblokkeerd is. Een andere mogelijkheid is dat je op het moment van de oproep op een plek was waar sprake is van geen of verminderd bereik op het netwerk. Dat kan ervoor zorgen dat een gesprek wel binnenkomt maar kort daarna wordt afgebroken.

Groetjes,

Phil

P.S. ​​​​​@micky010 Bedankt voor je inbreng en reacties :thumbsup_tone1: !

Reageer