Skip to main content
Wat zijn de tarieven voor bellen naar het buitenland? Landen binnen de EU
Bellen naar een land binnen de EU kost 31 cent per minuut. Kijk hier voor meer informatie over de tarieven.

Komen hier nog extra kosten bij? En wat als je een plafond hebt van 14 euro?? Ik moet een week lang minimaal 1 uur per dag bellen naar belgie 06 naar hun: vast


Ik moet vaak naar Kroatië bellen, kan ik mijn abbonement veranderen?


Ik heb ook die vraag. Lukte me niet naar België te bellen. Had plafond uitgezet. Maar t nummer werd steeds opgehangen/ verbroken. Het is goedkoper elke dag een uur te bellen dan te reizen. Wat nu


Ik moet vaak naar Kroatië bellen, kan ik mijn abbonement veranderen?

Hi @Iva Petric 

Je kunt je abonnement veranderen al moet je vaak naar Kroatië bellen maar dat moet je er los van zien. Vanuit Nederland bellen naar een zone 1 land is altijd buiten de bundel. Je betaalt voor bellen naar Kroatië vanuit Nederland €0,23 per minuut. 

Nadeel is ook dat je het actietarief verliest van toen je het abonnement bent begonnen. Dezelfde bundels die je in Nederland gebruikt kun je wel in Kroatië gebruiken. (Zie Tarieven (buitenland)

Mijn advies vanuit Nederland: zover mogelijk bijvoorbeeld via WhatsApp bellen, gebruik via WiFi en/of Simpel 


Ik heb ook die vraag. Lukte me niet naar België te bellen. Had plafond uitgezet. Maar t nummer werd steeds opgehangen/ verbroken. Het is goedkoper elke dag een uur te bellen dan te reizen. Wat nu

Jouw vaag gaat om iets anders Chellie2.

 


Ik moet vaak naar Kroatië bellen, kan ik mijn abbonement veranderen?

Hi @Iva Petric 

Je kunt je abonnement veranderen al moet je vaak naar Kroatië bellen maar dat moet je er los van zien. Vanuit Nederland bellen naar een zone 1 land is altijd buiten de bundel. Je betaalt voor bellen naar Kroatië vanuit Nederland €0,23 per minuut. 

Nadeel is ook dat je het actietarief verliest van toen je het abonnement bent begonnen. Dezelfde bundels die je in Nederland gebruikt kun je wel in Kroatië gebruiken. (Zie Tarieven (buitenland)

Mijn advies vanuit Nederland: zover mogelijk bijvoorbeeld via WhatsApp bellen, gebruik via WiFi en/of Simpel 

Een kleine maar belangrijke toevoeging. Bellen vanuit Nederland naar het buitenland is altijd buiten de bundel. 


Ok. Hartelijk dank voor alle antwoorden. Ik had uitgerekend dat bellen mij elke dag een uur ongeveer 17€ gaat kosten. En dat maal bij wijze van 20 dagen zeg 20*15€ is ongeveer 300€. Is goedkoper dan reizen naar België en daar verblijven. Maar het nummer wordt steeds neergegooid "door simpel" en in België weten ze ook niet hoe dat komt. Wat nu. Alvast bedankt gr r


Hi @Chellie2!

Heb je, nadat je het Plafond had uitgezet, je toestel opnieuw opgestart? En heb je ook in de instellingen van je bel app gecontroleerd, of er geen uitgaande internationale oproepen en/of nummers geblokkeerd staan? 

Groet, Chantal
Simpel


Hi @Chellie2 

Lastig dat dit probleem met de verbinding nu al een jaar speelt.

Wordt de verbinding tijdens het gesprek met de instantie verbroken dan lijkt het me geen blokkade.

Ik zou je dan toch willen adviseren om eens te kijken of een andere provider (ander netwerk) maandelijks opzegbaar niet het proberen waard is.

 


Reageer