Beantwoord

whatsapp videobellen met meerdere mensen vanuit spanje

  • 14 February 2022
  • 2 reacties
  • 236 Bekeken

Badge

Ik wil over een paar maanden in Spanje enkele lessen (van elk 2 uur) geven via whatsapp videobellen aan telkens maximaal 4 personen die zich in Nederland bevinden. In het appartement is WIFI en ik heb een plafond ingesteld voor het verbruik, moet ik toch nog extra handelingen doen om te voorkomen dat ik onverwachte kosten ga maken? moet ik bepaalde instellingen aanpassen in het buitenland? En hoe zit het met de cursisten: als zij via wifi whatsapp videobellen naar Spanje, zijn hier voor hun dan kosten aan verbonden?

 

groetjes, feliz

icon

Beste antwoord door Charlie 14 February 2022, 12:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +8

Hi @feliz,

 

Wat leuk dat je enkele lessen vanuit Spanje zult geven!

 

WhatsApp werkt via een internetverbinding, dus via WiFi of via ons mobiel internet. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden, tenzij je gebruikmaakt van ons internetbundel en dit opraakt. Omdat je aangeeft dat er een WiFi-verbinding is in het appartement, raad ik je aan de mobiele gegevens uit te zetten. Zo voorkom je dat het toestel door middel van WiFi-assistentie schakelt naar ons internet en mogelijke kosten voorkomen kunnen worden. Dit geldt ook voor de cursisten. 

 

Extra instellingen die je kunt aanpassen voor het gebruiken van jouw abonnement in het buitenland vind je op deze website.

 

Groetjes, Charlie

Simpel

Badge

Dankjewel voor de bruikbare en snelle reactie! Ik ga ook meteen even op de website kijken.

 

Groetjes, Feliz

Reageer