Skip to main content

Hallo, 

Bericht gehad dat ik binnenkort 5g op netwerk Odido krijg als mijn toestel 5g ondersteund.

Nu wil ik geen gebruik maken van het netwerk Odido. Ze hebben veel en langdurige storingen die niet opgelost worden. Met name storingen in internet en telefonie.  Als zorgmedewerker moet ik hier echter altijd op kunnen rekenen qua rapportage systeem en bereikbaar zijn voor artsen.

Kan ik dan ook overzetten naar 5g weigeren? En als ik mijn telefoon op 4g laat staan blijf ik dan op mijn huidige netwerk? 

Anja,

je maakt nu ook al gebruik van het Odido netwerk via Simpel. Odido was voorheen T-Mobile maar hebben recent een complete rebranding gedaan incl. naamswijziging.

 

 


Hallo, 

 

Nu wil ik geen gebruik maken van het netwerk Odido. Ze hebben veel en langdurige storingen die niet opgelost worden. Met name storingen in internet en telefonie.  Als zorgmedewerker moet ik hier echter altijd op kunnen rekenen qua rapportage systeem en bereikbaar zijn voor artsen.

Erg vervelend voor je. Een goede verbinding is noodzakelijk voor je werk.

Heb je al contact gehad met de klantenservice van Simpel hierover? Recente 3 voorbeelden gemeld? Hiermee zou ik beginnen. 

Informatie.

En heb je ook gekeken op de Dekkingskaart of er werkzaamheden worden gemeld? 

Kan ik dan ook overzetten naar 5g weigeren? En als ik mijn telefoon op 4g laat staan blijf ik dan op mijn huidige netwerk? 

Via je telefoon kun je bij instellingen, mobiele netwerken kun je wanneer de telefoon 5g ondersteund het instellen dat automatisch wordt gekozen voor ten hoogste 4g. Je blijft dan gewoon het Odido netwerk gebruiken.

Wil je een ander (beter) netwerk zul je kunnen kijken naar een andere provider met een ander netwerk. 


Reageer