Skip to main content

Ik heb zojuist mijn contract verlengd, kreeg een bevestigings scherm dat het verlengen gelukt is, en dat om dat ik voor twee jaar verleng ik de eerste zes maanden gratis krijg., en een stukje verderop in de samenvatting staat dat ik de eerste zes maanden 50% korting krijg ??? 

Screenshot scherm hieronder toegevoegd.

Wat wordt er nu toegepast???

 Verder klopt de contact informatie die de chat bot geeft ook niet, volgens de bot is de helpdesk door de week tot 21.00 bereikbaar, als je belt rond 19.45 krijg je te horen dat ze tot 17.00 bereikbaar zijn?

 

 

Hi @Librarian,

 

Mijn excuses voor de verwarring. 

We zijn op de achtergrond aan de slag, om ervoor te zorgen dat de nieuwe openingstijden overal op onze website correct komen te staan.
Met betrekking de verlenging geldt het volgende: Bij een verlenging met een tweejarig contract krijg je de eerste 6 maanden, 50% korting en bij een eenjarig contract de eerste 3 maanden. 
We zullen de tekst zo snel mogelijk aanpassen, om meer verwarring te voorkomen.

Nogmaals mijn excuses voor de verwarring en nog bedankt voor het verlengen van jouw abonnement!

 

Groet, Jahduar

Simpel


Dan mag ook deze tekst wel veranderd/verwijderd worden 

"ontvangt de eerste 6 maanden gratis omdat je een 2 jarig abonnement hebt afgesloten"

Uit de tekst die je als klant krijgt na het verlengen als bevestiging.

 

 

 


Dit dan wel weer snel opgepakt 👍🏻

 


Reageer