Bij Simpel vinden we het belangrijk dat je altijd kunt rekenen op een betrouwbaar netwerk voor een uitstekende prijs. Maar jaarlijks stijgen de prijzen in Nederland. En daardoor onze kosten. Om de beste kwaliteit te kunnen blijven bieden, passen we voor een kleine groep klanten het abonnement aan.
Wat verandert er?
Vanaf 8 juni verandert het abonnement voor een kleine groep klanten. De maandelijkse abonnementsprijs gaat omhoog met € 1 en de databundel wordt verdubbeld.
Je krijgt van ons minstens 30 dagen van tevoren een e-mail. Daarin lees je precies wat er voor jou verandert.
Veelgestelde vragen
Waarom voeren we deze wijziging door?
Om nu en in de toekomst een betrouwbaar en kwalitatief netwerk te kunnen bieden, blijven we investeren in ons netwerk. Daarnaast hebben we in Nederland te maken met stijgende kosten. Om deze reden voeren we voor een kleine groep klanten een wijziging door.
Hoe weet ik wat er voor mij verandert?
Dat hangt af van je abonnement. Je krijgt een e-mail van ons. Daarin staat wat er voor jou verandert. We sturen hem minimaal 30 dagen van tevoren voordat de wijziging ingaat.
Moet ik zelf iets doen?
Nee, je hoeft niks te doen. We passen je abonnement automatisch aan.
Wanneer zie ik de prijswijziging terug op mijn factuur?
Je ziet het op de factuur van juni of juli. Dit hangt af van je abonnement.
Wordt mijn contract verlengd of gelden er andere voorwaarden?
Nee, je contract blijft zoals het is. Alleen wat er in de e-mail staat verandert.
Ik heb niet zoveel data nodig of wil er niet voor betalen. Wat kan ik doen?
Kijk of een andere bundel beter bij je past en verleng je abonnement. Dit doe je makkelijk in Mijn Simpel.
Hoe kan ik mijn abonnement kosteloos opzeggen of aanpassen?
Wil je je abonnement opzeggen? Dat kan kosteloos. Laat het ons vóór het ingaan van de wijziging weten via het opzegformulier. Of kijk op de Klantenservicepagina voor andere vragen of aanpassingen.